19 Reacties
5 jaar geleden
Hey!
Ik heb otrivin baby gehaald. 1x gebruikt en niet meer nodig gehad.
Beterschap 🍀
5 jaar geleden
Otrivib gebruiken, baby elke keer mee in badkamer als er iemand ging douchen zodat de baby kon stomen (evt zelf douchen met baby) bedje iets omhoog aan hoofdeinde, eucalyptus olie 2 druppeljes op een washandje en bij baby voeteneinde in bed leggen (veel betere geur dan een ui vind ik persoonlijk), bij veel snot neus uitzuigen met neuspipetje en veeeeel liefde geven.
5 jaar geleden
Neusspray (met alleen zoutoplossing) zorgt dat t slijm dunner wordt, zodat hij het er zelf uit kan niesen, of je kan het met t pompje er makkelijk uithalen.
Ik heb t matrasje bij t hoofdeinde iets hoger liggen. Het hele bedje iets scheef zetten is ook een optie.
Als jij of je man gaat douchen, lekker in de stoom staan met je baby.
5 jaar geleden
Mijn zoontje van 6 weken is ook verkouden en ik maak regelmatig z'n neusje leeg met zo'n neuspeertje en daarnaast druppel ik wat borstvoeding in z'n neusje. Werkt goed! Verzacht de slijmvliezen ook, daar wordt hij rustiger van. En af en toe niest hij ervan, dan komt er ook nog weer wat extra snot vrij 🙈
5 jaar geleden
Ons meisje was met 2 weekjes al verkouden. Na een week of 2 werd het eindelijk wat beter.. week daarna begon het weer opnieuw, zucht. Nu is het voornamelijk in de nacht dat haar neusje weer volstroomt en ze daardoor lastig kan ademen en begint te hoesten. Hebben al zoutoplossing enz geprobeerd maar lijkt allemaal weinig te helpen. Met als gevolg dat ze vannacht weer bij mij op m’n borst heeft geslapen. Het hoesten gaat ook maar niet over. Zeer vermoeiend en super sneu. Huisarts zegt dat het vanzelf over moet gaan.
5 jaar geleden
Ik gebruik bij mijn zoontjw van 7 weken een neuszuigertje. Echt een topding!
5 jaar geleden
Reactie op Anoukrijks
Ik gebruik bij mijn zoontjw van 7 weken een neuszuigertje. Echt een topding ...
Precies wij ook neemt alles mee 😊
VRIEND
5 jaar geleden
Ik geef otrivin zoutoplossing speciaal voor baby's werkt echt goed
Ook wij gebruiken Otrivin zoutoplossing voor babies. Wel in druppel omdat ze dat iets fijner vinden dan een spray. Toevallig ook vannacht en ze ademde gelijk wat vrijer. Het uitzuigen lukte niet maar even later zat er een vrij groot snotje op mijn shirt, dus ook gelukt😊.