33 Reacties

6 jaar geleden

Ik ben 37+3 en heb precies de zelfde symptomen als jou.. ook mijn eerste kindje. Ik lees graag even mee. Succes met de laatste loodjes 😘

6 jaar geleden

Oee ik volg even

6 jaar geleden

Ben ook heel benieuwd hoelang je met sympthonen rond loopt. Ik heb hetzelfde, loop sinds 37+1 met voortekenen en ben momenteel 38+3. Van alle voortekenen mis ik de gebroken vliezen en de slijmprop. 😓

6 jaar geleden

Goh ik loop hier vandaag al van 8 uur smorgens met denk ik weeën om de 6 minuten gemiddeld maar blijft niet super stabiel en zet niet helemaal door dus ik heb geen idee wat te doen. Nu begint mijn onderrug ook zeer te doen. Maar of het gaat doorzetten ??

6 jaar geleden

Ik had de dag dat mijn vliezen braken druk tussen mijn schouderbladen die erg aanwezig was, toen naar verloskundige gebeld en zij mij onderzocht.. dachten aan spierpijn. Omdat ik al twee weken niet geslapen had kreeg ik de mogelijkheid een nachtje in het ziekenhuis te slapen met een slaaptablet. Had deze net een uur ingenomen, ingedut en werd wakker dat mijn vliezen braken. De pijn tussen mijn schouderbladen was toen meteen weg, zal dus wel gedrukt hebben...

6 jaar geleden

Hier ook inmiddels al 3 weken last van deze symptomen. Ik ben vandaag 39 weken zwanger. Af en toe lig ik een paar uren in de nacht wakker om weeën weg te puffen/ademen. Toch zit er elke keer nog geen regelmaat in. Ik probeer het maar wat los te laten en hoop dat dit niet enorm lang meer duurt.

6 jaar geleden

Hier het zelfde vandaag 37+ 4 veel harde buike snachts veel krampe over dag met vlage krampen wat uit straal naar me rug en sins 2 dage savons misselijk en soms steken in de vagina😣...van mij mag ze nu wel komen ben er wel klaar mee😣😣

6 jaar geleden

Zo spannend dat het nu elk moment kan gebeuren, maar dat je niet weet wanneer. Ik ben nu 39 weken. En heb een voorgevoel dat ik morgen ga bevallen. Ik voel mij ook misselijk (is dit een voorteken?) en heb af en toe lichte menstruatie klachten

6 jaar geleden

Ik ben zwanger van de tweede. Ik ben nu 37+2. Vorige week al een keer gedacht dat ik voorweeën had. Helaas weg getrokken. Sindsdien rommelt het continu. Sinds gisteren rond het avond eten herhaaldelijk harde buiken. Schijnt bij de tweede normaal.te zijn dat het meer rommelt. Die druk die jij beschrijft voel ik ook al een hele tijd. De verloskundige zei van de week dat ze is ingedaald. Hierdoor kun je meer druk krijgwn op je banden en uiteraard je blaas. Ik verwacht dat het ook met de rijping van de baarmoedermond te maken heeft. Maar dat weet ik niet zeker.😉 We wachten maar verder af wat het gaat doen. Maar je wordt er onrustig van.

6 jaar geleden

Ik lees ook even mee. Nu 38+1 en heb dus nu sinds 2 dagen enorme druk/steken van onder. Ook buikkrampen zijn aanwezig. 😳 Dit is ook ons eerste kindje dus ik heb ook geen idee wat ik moet verwachten. Ik hoop zo dat de kleine zich deze week aanmeld. Wij zijn zo nieuwschierig💙😁

6 jaar geleden

Hier vandaag 39 weken en nog helemaal geen gerommel.. vorige week wel laat van mijn darmen gehad maar verder niks.. vereer wat prikkelingen onder in ivm indaling... maar dat was het wel zo'n beetje... Ben zeer benieuwd wanneer het gaat beginnen, is ook ons eerste kindje. 😬

6 jaar geleden

Reactie op Yasyours

Ben ook heel benieuwd hoelang je met sympthonen rond loopt. Ik heb hetzelfd ...
Loop er nu toch al 3 dagen mee en ben as maandag pas 37 weken dus moet nu nog even blijven zitten

6 jaar geleden

Echt zo verschillend. Nu 39.3 en eigenlijk al vanaf week 36 voorweeen, constant harde buiken veel druk. Helaas nog niets dat echt doorzet. Ik krijg volgende week een geplande ks maar hoop zo nog binnen deze tijd zelf te beginnen! 🍀

6 jaar geleden

Ik ben 39.1 en ervaar ook steken van onder en soms wat lichte menstruatiekrampen maar deze houden niet aan of worden ook niet erger. Vandaag ineens misselijk en hele dag moe ook veel geslapen. En baby is sinds 2/3 dagen heeel druk. Ook is t net alsof ik altijd behoorlijk vochtig ben. Beetje slijmerig zou dat iets met de slijmprop te maken hebben? 1e kindje dus weet ook niet hoe of wat, maar zo spannend allemaal hoop dat t snel gaat gebeuren! 😊

6 jaar geleden

Ik ben 39.1 en ervaar ook steken van onder en soms wat lichte menstruatiekr ...
Ik ben morgen 37 weken maar heb echt precies hetzelfde! Ook de 1ste dus weet niet goed wat je allemaal kan verwachten 🙈

6 jaar geleden

Ik ben 39.1 en ervaar ook steken van onder en soms wat lichte menstruatiekr ...
Hier precies hetzelfde, vraag me af wat het zou kunnen betekenen. Al een paar dagen last van maar ook omdat het mn 1ste is weet ik niks. Van mij mag de kleine meid zich al komen melden 😅

6 jaar geleden

Reactie op Elientjex

Hier precies hetzelfde, vraag me af wat het zou kunnen betekenen. Al een pa ...
Ja dat wachten is niks he😕

6 jaar geleden

Reactie op SK -

Ik ben morgen 37 weken maar heb echt precies hetzelfde! Ook de 1ste dus wee ...
Ik ben zwanger van m'n tweede, maar dan nog is het allemaal gissen en super vaag waar je lichaam mee bezig is 🙈 gek word je er van! Sterkte! 😊

6 jaar geleden

Reactie op EefjeDoortje

Ik ben zwanger van m'n tweede, maar dan nog is het allemaal gissen en super ...
Haha ja en iedereen ervaart het anders lees je dan🙈

6 jaar geleden

Hier ook last van menstruatie steken, steken in de vagina, vlagen van misselijkheid, nu twee dagen achtereen als een blok geslapen (zelfs het onweer niet gehoord) . . .nu 37+3 weken zwanger van de 1e. Vind het allemaal wel erg spannend, en als iets iets voel wat iets meer zeer doet dat wordt ik ook een beetje bang 🙈 Probeer me toch rustig te houden, zeker in mijn hoofd. . .