Okee een hele gekke vraag 🙈
Ik heb dus een maand geen seks gehad met m’n vriend en gister dus weer voor t eerst maar heel gek.. t was nog geen twee tellen en er kwam een plons water uit maar m’n vriend blijft maar volhouden dat ik klaar kwa aar zo voelde t voor mij niet.. ik heb dus geen idee nog wat t was🙈 ben nu 36+4
Misschien roch even de verloskundige bellen hier over? Het is namelijk heel goed mogelijk dat het wel echt vruchtwater was. En jij weet zelf het beste wanneer klaar komt
Ik zou voor de zekerheid de verloskundige bellen! Zeker als je zelf het gevoel hebt dat het niet het gevoel van klaarkomen was. Kans is groot dat het wel zo is! Succes in ieder geval en volg je gevoel 😊 spannend🍀
Ik zou zeker bellen! Plas is denk ik wel echt vruchtwater. Bij mij zijn mijn vliezen ook gebroken en nadien niets van weeën.. ik moest toch komen en ineens mn koffertje enz meepakken. Was 36+6. Succes!
Zeker vk bellen, als je vliezen wel zijn gebroken is er kans op infectiegevaar, volgens mij mogen je vliezen maar iets van 48 uur gebroken zijn dus lijkt me wel fijn om zeker te weten 😊 plus als je klaar komt, komt er geen water lijkt me🤷♀️🙈
Het kan misschien ook zijn dat het gewoon het extra vocht is wat je aanmaakt om de penetratie soepeler te maken. Ligt eraan hoeveel het was en hoe het ruikt.
Maarja, ik ben nog nooit vanzelf mijn vruchtwater verloren, dus wat weet ik nou. 😅
Hier bij de eerst 48 uur met gebroken vliezen gelopen uit eindelijk ingeleid maar bleef wel vrucht water lekker in die tijd dat zou je kunnen vertellen of je klaar kwam of vliezen zij. Gebroken
Hier bij de eerst 48 uur met gebroken vliezen gelopen uit eindelijk ingelei ...
Ja daarna verloor ik tijdens t douchen nog wat vocht maar daarna eigelijk niet meer en als ik op m’n hand blaas komt er ook geen vocht meer uit dus dat vind ik zo gek
Als je een orgasme hebt tijdens de seks kan je ook veel vocht verliezen (aka squirten). Dit kan echt behoorlijk zijn en ook een soort plons als het ware. Normaal gesproken voel je dit als het goed is wel aan, het komt namelijk niet uit het niets, maar als je het voor de zwangerschap nog nooit heb gehad kan het je misschien wel overvallen en verwarren met het breken van je vliezen 🤷♀️
Als je een orgasme hebt tijdens de seks kan je ook veel vocht verliezen (ak ...
Jaa want ik voelde niks aankomen en oppeens kwam er aardig wat vocht uit.. en heb zelf indd nog nooit gesquirt.. maar daarna nog 1 keer tijdens t douche een klein beetje vocht verloren en vandaag eigelijk helemaal niks meer
Jaa want ik voelde niks aankomen en oppeens kwam er aardig wat vocht uit.. ...
Lastig! Tijdens de zwangerschap is je vagina wel gevoeliger en meer doorbloed dus het kan best dat je op een andere manier klaarkomt, het anders voelt en nu dus wel squirt of vocht verliest. Het zou wel heel toevallig zijn als precies op dat moment je vliezen breken maar onmogelijk is het natuurlijk niet. Wel aan de vroege kant hoor met 36 weken, maargoed ook dat zou natuurlijk wel kunnen (maar kans is klein vermoed ik).