27 Reacties

3 jaar geleden

Hier een schema proberen te volgen met etenstijd en dutjestijd en gisteren een heel dutje overgeslagen waardoor hij al meer dan 3 uur wakker was, wel moe maar niet willen slapen 🙄

3 jaar geleden

Ja 2 uren wakkertijd hier🙋🏼‍♀️

3 jaar geleden

Blijft zijn ritme maar snap je helemaal

3 jaar geleden

Reactie op Sa_ART_je

Hier een schema proberen te volgen met etenstijd en dutjestijd en gisteren ...
Ja! Bij mij slaapt hij bijna nooit meer tussen de fles van 4 en 7...

3 jaar geleden

Ja, hier slaapt de kleine man nog maar 2 keer ongeveer een uurtje overdag. 'S nachts slaapt hij wel heel goed. Gaat om 8 uur/half 9 naar bed en slaapt tot ongeveer 8 uur uit. Hij komt dan wel 1x romd 5 uur in de nacht voor een halve fles

3 jaar geleden

Onze meid van 18weken slaapt soms van 10 tot 17 niet.. ze is heel veel wakker

3 jaar geleden

Ja 2 uur! Staat ook in een slaapgids die ik heb! 3 dutjes op een dag

3 jaar geleden

Ja wij hebben ook regelmatig een wakker tijd van 2 uur of langer. Ik heb alle schema’s/wakkertijd/slaaptijd volledig los gelaten, het werkt hier gewoon niet zo. 🤔

3 jaar geleden

Reactie op Sa_ART_je

Hier een schema proberen te volgen met etenstijd en dutjestijd en gisteren ...
Hier precies zo. Vanaf 14/15 uur wordt er niet meer geslapen en ze gaat dan dus half 6/6u de nacht al in🤣 alleen als we bijv wandelen of nog in de auto zitten aan het eind vd dag dan slaapt ze nog

3 jaar geleden

2 uur is oke hoor denk ik voor 4 maanden, wij houden ook 2u aan nu voor ons dochtertje vn 19 weken

3 jaar geleden

Wakkertijden

3 jaar geleden

Ja hoor, onze man slaapt niet graag overdag, 3 keer nog geen 3 kwartier, soms een kleine uitschieter. Dus veel wakker, maar heel vrolijk over het algemeen. Totaal anders dan zn zussen. Ik laat het los, kijk niet wat hoort maar volg hem. Hij laat zich gewoon niet in een ritme duwen. Gelukkig slaapt hij snachts wel goed.

3 jaar geleden

Ik vind dit ook altijd een lastige... iedereen zegt altijd, hou goed de wakkertijden aan, maar mijn zoontje slaapt de ene keer 2 uur en de andere keer maar 3 kwartier ... dus de ene keer is hij 2,5 uur wakker en soms 1,5 uur. Ik probeer het los te laten, hoewel ik dit soms ook echt lastig vind. Zolang hij vrolijk is, doen we het goed denk ik dan maar...

3 jaar geleden

Reactie op MandyM89

Hier precies zo. Vanaf 14/15 uur wordt er niet meer geslapen en ze gaat dan ...
Slaapt ze dan de nacht door? :)

3 jaar geleden

Hier ook een baby van vier maanden en ze was al langer twee uur achter elkaar wakker. De laatste tijd is ze vaak nog langer wakker en doet ze overdag soms nog maar twee dutjes. Zondag was ze zes uur achter elkaar wakker. Ze wilde gewoon niet slapen. Zolang ze wel vrolijk blijft en tussen 7 uur 's avonds en 7 uur 's ochtends na een voeding meteen weer in slaap valt, ga ik er geen strijd van maken. 😁

3 jaar geleden

Hier nog niet. Na 90 minuten is het vaak echt gedaan. Maar ik kijk wel echt naar haar. Soms zie ik nog niet dat ze moe is en laat ik haar mooi nog even op. Lekker je eigen kindje volgen 👍🏻

3 jaar geleden

Bij mij schommelt het tussen 1,5u en 2u! Baby is 4,5 maand

3 jaar geleden

😂 Ik hou 't niet bij van Elijah hij slaapt sowieso in de middag 2 a 3 uur op z'n slaapkamer en gaat savonds om 18 uur naar bed dan ergens tussen 21 en 23 uur laatste fles. 😅 Dan slaapt hij bijna de hele nacht meestal rond 3 uur ff wakker dan wordt hij om elke dag op andere tijden sochtends wakker maar ik haal 'm meestal tussen 6 en 7 uit bed

3 jaar geleden

Maar als hij 1 dag niet buiten is geweest slaapt hij slechter

3 jaar geleden

Jaa sinds die enorme 4e sprong, was ons 'patroontje' ineens helemaal anders. Nu ook zo'n 2u wakker. Tenzij hij echt moe is dan gaat Bram eerder zn bed in en valt hij wel in slaap. Maar idd volg je baby, over paar weken komt de volgende sprong alweer 🤣