27 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op lafemmeNadiaJager

Ja! Bij mij slaapt hij bijna nooit meer tussen de fles van 4 en 7...
Wauw ja! Mijne ook niet, en dan wanneer het tussen 19:00/20:00 bedtijd is, is hij zo oververmoeid dat hij helemaal kwaad word ..

3 jaar geleden

Hier ook van de ene op de andere dag ineens langer wakker met af en toe een kortere periode van wakker zijn

3 jaar geleden

Hier ook zoon nu 18w en slaapt overdags twee keer een uurtje ongeveer. Snachts slaapt hij wel van 20.00/21.00-07.00/08.00 sochtends de fles en slaapt hij weer een uur tot anderhalf. De redt v d dag maar weinig (hooguit twee uurtjes).🤷‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op CharH88

Jaa sinds die enorme 4e sprong, was ons 'patroontje' ineens helemaal anders ...
Nu je het zegt, bij mij ook idd na die sprong..

3 jaar geleden

Reactie op Lindaa36

Hier nog niet. Na 90 minuten is het vaak echt gedaan. Maar ik kijk wel echt ...
Dat is hier ook zo. Vervolgens slaapt ze de laatste dagen steeds maar 45 min. Ik vind het moeilijk wat dan te doen. Tot nu toe voed ik haar na het slapen. Dat betekent vaak dat er overdag maar 2 uur en 15 min. tussen de voedingen zit. ‘S nachts slaapt ze wel door😁

3 jaar geleden

Reactie op NBbaby

Dat is hier ook zo. Vervolgens slaapt ze de laatste dagen steeds maar 45 mi ...
Bij ons ook vandaag eerst 1x 2 uur en 15 min. (Uitzonderlijk) En 1x 30 min en 1x 15 min. Toen vanaf 15:30 wakker. Ligt nu vanaf 18:40 op bed. Savonds slaapt hij diep. Snachts is hij vanaf 3 uur wakker ook als ik m voeding geef... Meestal overdag slaapt hij 30-45 min. Als hij dan niet huilt en wakker is haal ik m uit bed. Als hij huilt is hij nog moe en geef ik z’n speen.

3 jaar geleden

Onze dochter is 4 maand maar ik houd mij niet aan schema's, we volgen haar. Ze slaapt overdag in totaal max 3 uur. Dus ze is geregeld meer als 2 uur wakker en dat gaat goed. Haar nachten duuren meestal 12 uur