27 Reacties

5 jaar geleden

Ik gebruik de draagdoek eigenlijk alleen in huis.. vind de wagen meestal gewoon makkelijker. Bescherming tegen de zon op z’n bolletje en tegen eventuele regen. In de draagdoek is hij zo “bloot” ofzo. Maar ik dik dat het persoonlijk is.

5 jaar geleden

Ik gebruik de draagzak als we naar het bos gaan met de hond. Die grond is zo enorm hobbelig daar, onze Joolz hobbelt alle kanten op. Voor alle andere dingen wagen.

5 jaar geleden

Ik ga vooral wandelen met de draagzak als ik een rondje door de bossen, maak of als mijn zoontje onrustig is. Maar idd is voor iedereen persoonlijk

5 jaar geleden

Beide🤣 Ik begin met de wandelwagen op een gegeven moment is hij het zat en wil hij graag bij mama zijn. Dan draag ik hem met de draagzak. Wandelwagen vind ik persoonlijk prettiger en makkelijker.

5 jaar geleden

Ik met de draagzak, in de wandelwagen slaapt m'n zoontje niet en begint hij vaak na 15 minuten te huilen

5 jaar geleden

Draagzak. Ik denk dat mijn dochter de wandelwagen leuker vindt zodra ze er wat rechtop in zit en meer kan zien!

VRIEND

5 jaar geleden

Als ik met de hond ga lopen ben ik te bang dat ik kom te vallen met draagdoek, dus dan lekker in de wagen. Maar als ik zonder ga, liever draagdoek. Lekker dichtbij! Maar als ik op visite ga of een boodschapje ga halen dan ook met de wagen. Wat op dat moment praktisch is

5 jaar geleden

Ik gebruik al meteen voor alles kinderwagen mijn dochtertje van 10 weken vind het heerlijk om er in te liggen

VRIEND

5 jaar geleden

De wagen, daar ligt ze lekker in en is gek op het gehobbel! De draagzak tot nu toe vooral thuis en op kantoor.

5 jaar geleden

Wagen, hij vind het nu heerlijk om naar de bomen en de lucht te staren. Ook heb ik zo een ophogingskussen die normaal onder zijn matrasje ligt in de wagen gedaan, kan hij net wat meer zien.

5 jaar geleden

Draagzak altijd, overal. Letterlijk overal. Mijn baby van bijna 3 maanden heeft welgeteld zo’n drie keer in de kinderwagen gelegen 🤣

5 jaar geleden

Ik ga met beide wandelen. Start met wagen wil ze in de draagzak wandel ik zo verder. Draagzak wordt hier heel vaak gebruikt, bij t koken, strijken,... mevrouw wil altijd bij mama wanneer t hoog tijd is voor huiselijke zaakjes🤣

5 jaar geleden

Wij gaan wandelen met de kinderwagen als het bijna tijd is voor een tukkie. Als ik vermoed dat ze wakker zal blijven doe ik haar in de draagzak.

5 jaar geleden

Wij gebruiken de wagen als we een rondje wandelen op de verharde weg of door het dorp of de stad en de draagzak als we naar het bos gaan ivm de zandwegen. Onze zoon is nu bijna 11 weken en vind het eigenijk vooral geweldig om al achterstevoren in de draagzak te hangen zodat hij kan kijken.

5 jaar geleden

Draagzak mag pas vanaf 3 maanden. Ik wandel nu nog lekker met de wagen 🥰

5 jaar geleden

Ik gebruik de draagzak wanneer mijn oudste dochter van 1,5 erbij is buiten, want dan ben ik flexibeler dan achter de wagen. Ik ben groot fan van mijn draagzak, heerlijke momenten.

5 jaar geleden

Reactie op P & W ❤️

Draagzak mag pas vanaf 3 maanden. Ik wandel nu nog lekker met de wagen 🥰 ...
Volgens mij hangt dat af van welke draagzak je hebt. Ik heb de tula ‘free-to-grow’ en die kun je al eerder gebruiken, tenminste dat staat er op!

5 jaar geleden

Reactie op Sann_

Volgens mij hangt dat af van welke draagzak je hebt. Ik heb de tula ‘free-t ...
Dat dacht ik ook, hier een marsupi en die mag ook vanaf de geboorte gebruikt worden. Wij gebruiken deze heel erg veel! Gaat eigenlijk maar heel weinig in de kinderwagen.

5 jaar geleden

Reactie op Xmama

Wij gebruiken de wagen als we een rondje wandelen op de verharde weg of doo ...
Zover ik weet mag je een baby niet achterstevoren in de draagzak hangen ivm de heupen. Dacht zelfs dat het advies nu is om dat helemaal niet meer te doen. Misschien even goed nalezen 🤔

5 jaar geleden

Hier ook alles met de draagzak. Wandelen, boodschappen doen, ... Een goeie workout voor mij en niemand die ongevraagd over mijn kleine man komt hangen ademen 😅 1 keer met de wandelwagen op stap geweest en net teveel onbekenden die persee boven de wagen moesten gaan hangen. No thanks. En met de draagzak is hij veel minder snel overprikkeld. Winwin!