Hi dames! Ik vroeg me af; wanneer kiezen jullie voor wandelen met de wagen, of wandelen in de draagzak? 😄
Heb sinds kort een hele fijne draagzak, maar twijfel nu bij iedere wandeling: wat op dat moment nou handiger is 😏
Ik gebruik de draagdoek eigenlijk alleen in huis.. vind de wagen meestal gewoon makkelijker. Bescherming tegen de zon op z’n bolletje en tegen eventuele regen. In de draagdoek is hij zo “bloot” ofzo. Maar ik dik dat het persoonlijk is.
Ik gebruik de draagzak als we naar het bos gaan met de hond. Die grond is zo enorm hobbelig daar, onze Joolz hobbelt alle kanten op. Voor alle andere dingen wagen.
Beide🤣 Ik begin met de wandelwagen op een gegeven moment is hij het zat en wil hij graag bij mama zijn. Dan draag ik hem met de draagzak. Wandelwagen vind ik persoonlijk prettiger en makkelijker.
Als ik met de hond ga lopen ben ik te bang dat ik kom te vallen met draagdoek, dus dan lekker in de wagen. Maar als ik zonder ga, liever draagdoek. Lekker dichtbij! Maar als ik op visite ga of een boodschapje ga halen dan ook met de wagen. Wat op dat moment praktisch is
Wagen, hij vind het nu heerlijk om naar de bomen en de lucht te staren. Ook heb ik zo een ophogingskussen die normaal onder zijn matrasje ligt in de wagen gedaan, kan hij net wat meer zien.
Ik ga met beide wandelen. Start met wagen wil ze in de draagzak wandel ik zo verder. Draagzak wordt hier heel vaak gebruikt, bij t koken, strijken,... mevrouw wil altijd bij mama wanneer t hoog tijd is voor huiselijke zaakjes🤣
Wij gebruiken de wagen als we een rondje wandelen op de verharde weg of door het dorp of de stad en de draagzak als we naar het bos gaan ivm de zandwegen. Onze zoon is nu bijna 11 weken en vind het eigenijk vooral geweldig om al achterstevoren in de draagzak te hangen zodat hij kan kijken.
Ik gebruik de draagzak wanneer mijn oudste dochter van 1,5 erbij is buiten, want dan ben ik flexibeler dan achter de wagen.
Ik ben groot fan van mijn draagzak, heerlijke momenten.
Volgens mij hangt dat af van welke draagzak je hebt. Ik heb de tula ‘free-t ...
Dat dacht ik ook, hier een marsupi en die mag ook vanaf de geboorte gebruikt worden. Wij gebruiken deze heel erg veel! Gaat eigenlijk maar heel weinig in de kinderwagen.
Wij gebruiken de wagen als we een rondje wandelen op de verharde weg of doo ...
Zover ik weet mag je een baby niet achterstevoren in de draagzak hangen ivm de heupen. Dacht zelfs dat het advies nu is om dat helemaal niet meer te doen. Misschien even goed nalezen 🤔
Hier ook alles met de draagzak. Wandelen, boodschappen doen, ... Een goeie workout voor mij en niemand die ongevraagd over mijn kleine man komt hangen ademen 😅
1 keer met de wandelwagen op stap geweest en net teveel onbekenden die persee boven de wagen moesten gaan hangen. No thanks.
En met de draagzak is hij veel minder snel overprikkeld.
Winwin!