22 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb mijn dochter een tijdje in de maxicosie meegenomen, die paste ook op het onderstel van de kinderwagen. Was een prima tussenoplossing voor de buggy. (Ook omdat ze zelf al snel niet meer in de reiswieg wilde omdat ze wou kijken)

3 jaar geleden

Hier het zelfde als Desire, ook de maxicosi gebruikt tot ze klaar was voor de buggy. En dan kon ze om zich heen kijken en genieten van de belevingen.

3 jaar geleden

Wij hebben dit al met 4 maanden moeten doen omdat onze 'kleine' te lang was. Wij hebben een wagen waarbij het buggy gedeelte ook in een liggende stand gebruikt kan worden.

3 jaar geleden

Mijn meisje ligt ligt vanaf 5 maanden al in het zit gedeelte van de cameleon.

VRIEND

3 jaar geleden

Oeh lastig!als ik jou was zou ik Bugaboo contacten (via Instagram of chat of mail oid). Zij zullen er wellicht een oplossing voor hebben! Mijn dochter is niet heel groot en wij hebben een Cybex Priam, die heeft een grotere bak dan de standard, dus hier ligt ze er nog in met bijna 6 maanden🤷🏻‍♀️. Ik zou persoonlijk eerder mijn dochter in een draagzak doen dan in de autostoel. Dan zit ze in ieder geval ergonomisch en kun je op je gemak lekker wandelen zonder tijdsdruk.

3 jaar geleden

Ik heb ook een Cameleon3, mijn dochter is 6 en een halve maand en past nog wel. Ze zeggen dat je babies 7 maanden liggend moet vervoeren.

3 jaar geleden

Reactie op Cherelle Diandra

Ik heb ook een Cameleon3, mijn dochter is 6 en een halve maand en past nog ...
Ja snap ik, maar mijn zoontje is erg lang voor zijn leeftijd en ligt nu met opgetrokken beentjes in de bak. Ziet er niet echt prettig uit

3 jaar geleden

Reactie op DeniseD

Oeh lastig!als ik jou was zou ik Bugaboo contacten (via Instagram of chat o ...
Goeie tip. Ga contact opnemen met bugaboo! Thanks

3 jaar geleden

Reactie op Dephn6

Mijn meisje ligt ligt vanaf 5 maanden al in het zit gedeelte van de cameleo ...
Oke en je hebt hem dan gewoon in de ligstand?

3 jaar geleden

Reactie op DesireeB1989

Ik heb mijn dochter een tijdje in de maxicosie meegenomen, die paste ook op ...
Ook een goeie tip! dankje wel

3 jaar geleden

En dus rijd niemand of sommige dan in de maxicosi? 1 vind t makkelijk met in en uit de auto en die klik op de kinderwagen.d8 als ze konden ziteen dat je ze dan pas in een buggy stand of dergelijke doet

3 jaar geleden

Reactie op Zwitsal

En dus rijd niemand of sommige dan in de maxicosi? 1 vind t makkelijk met i ...
Deed ik wel

3 jaar geleden

Reactie op Zwitsal

En dus rijd niemand of sommige dan in de maxicosi? 1 vind t makkelijk met i ...
Het is gewoon niet goed voor een kind om steeds in die maxi cosi te zitten ivm ruggetje. Dus voor korte stukjes niet zo'n probleem, maar om standaard te wandelen met de maxi cosi is niet verstandig.. Ze kunnen ook beter te lang in de wagenbak met beentjes iets in, dan te snel in het buggy gedeelte..

3 jaar geleden

Hier ligt mijn dochter ook gewoon in de maxi cosi. Ze wordt boos in de wieg, want dan kan ze niet van zich af kijken 😂. Buggy gedeelte gebruik ik nog niet, ook omdat mijn dochter naar de dagopvang gaat en ik haar ivm corona in een maxicosi af moet geven. En ik weet dat het niet het beste is voor haar ruzie maar houd me gewoon aan de voorschriften: max 1,5 uur achter elkaar in de maxi cosi. En die 1,5 uur maak ik overigens vrijwel nooit vol.

3 jaar geleden

Ruzie = rug. Overigens begrijp ik je twijfel wel. twijfel zelf ook wel een beetje of ik al over moet gaan. 🙈

3 jaar geleden

Hier een kleine meid van bijna 6 mnd die de wagenbak nooit echt fijn heeft gevonden. Ik vervoer haar nu in de auto in de maxi cosi en ook als ik n klein boodschapje moet doen. Verder zit/ligt zij sinds 2 weken in het zit gedeelte van de wandelwagen. En dit vind zij geweldig. Zet hem niet helemaal rechtop en vaak in ligstand maar ze vind dit veel fijner dan de wagenbak.

3 jaar geleden

Ik wandel met maxicose en ze slaapt in de maxicose heb een maxicose van cybex en is zeer handig je kan hem ook op ligt stand zetten dan kan je er gewoon mee wandelen en in de auto is het wel gewoon normaal hoe het altijd eruit ziet maar meestal als ik ga wandelen zet ik de maxicose op een lig stand super handig xx

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op mirryy

Ik wandel met maxicose en ze slaapt in de maxicose heb een maxicose van cyb ...
Ik heb deze autostoel ook en heb aan Cybex gevraagd hoe het zit qua duur in de stoel (is nog ergens een topic hier). Ze mogen niet langer in de stoel. Misschien een kwartiertje of iets, maar het is nog steeds geen vervanging van de balvaardige de kinderwagen. Mijn dochter zit ook zo nu en dan in de autostoel bijvoorbeeld met even snel boodschappen halen é.d. Maar wandelen altijd in de bak. Het is gewoon niet goed voor hun rug. Ze mogen er 1,5uur in liggen, maar dat betekend niet dat het goed is als je kindje elke dag1,5 uur in de autostoel zit. Plus dat als je je kindje in een newborn Seat van de Tripp Trapp zet of een ander stoeltje, dan telt dit bij de 1,5uur!

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op DeniseD

Ik heb deze autostoel ook en heb aan Cybex gevraagd hoe het zit qua duur in ...
Balvaardige is bak van de kinderwagen😅..

3 jaar geleden

Ik heb de kinderwagen met 3 maanden al omgebouwd en dan in de ligstand. Nu met 6 maanden is het wel weer een heel nieuw avontuur nu hij mag zitten