9 Reacties

2 maanden geleden

Bij ons hebben ze er eens een gemist, toen hebben we ze gebeld en was er in 2 weken plek.

2 maanden geleden

Onze dochter is van 15 juni & wij moesten eind januari naar het consultatiebureau voor die afspraak..

2 maanden geleden

Onze dochter van ook 3 jaar en 9 maanden heeft vorige week de prik gehad. Je zou misschien zelf contact op kunnen nemen.

2 maanden geleden

27 juni en een paar weken geleden geweest. Was een uitgestelde afspraak, ivm zieken bij cb.

2 maanden geleden

Reactie op sannecandace

Onze dochter van ook 3 jaar en 9 maanden heeft vorige week de prik gehad. J ...
Ja ga ik doen bedankt!

2 maanden geleden

Hier over 3 mnd 4 jaar. Vorige week prik gehad. Wij hebben het een maand uitgesteld ivm drukke agenda..

één maand geleden

Onze dochter is begin januari voor het laatst geweest voor wegen, meten en prik. Ik had de afspraak destijds zelf gemaakt, zodat ze tegelijk met ons zoontje kon voor zijn 14 maanden prikken. Ik ben altijd liever zelf in control met die afspraken, dan kan ik ook rekening houden met de dag ivm mogelijke koorts erna 🙈

één maand geleden

We zijn gegaan alleen moeten terug nog voor oogtest hij begreep de opdracht niet zo goed..

10 dagen geleden

Hier een maand geleden geweest, maar waren ons vergeten uit te nodigen. Waren er eerder voor zijn broertje, toen maar eens nagevraagd