39 Reacties

5 jaar geleden

Eerste paar keer zou heftiger moeten zijn na de zwangerschap

5 jaar geleden

Ik werd 5 weken na mijn keizersnede weer ongesteld. Was bij mij zoals het voor mijn zwangerschap was. Gewoon normaal, niet extra hevig. En ook dezelfde aantal dagen (2/3)

5 jaar geleden

Ik ben 11-06 bevallen dmv keizersnede. Na 3-4 weken gestopt met vloeien en nu opnieuw sinds 1.5wk bloeden. Ik denk dat het me menstruatie is het is wel oud bloed maar wordt steeds helderder en wat is het VEEEEL. Deze week controle bij de gyn dus dan zal ik het wel horen. Fijn is het niet hahah 😅

5 jaar geleden

Ik werd bij de eerste na wat medicatie na een half jaar pas voor het eerst ongesteld. Nu 29-06 bevallen van nummer 2. We gaan het wel zien deze keer.

5 jaar geleden

Ik werd na 6 weken na de bevalling weer ongesteld. Ik heb wel 2 weken borstvoeding gegeven. Mijn eerste ongesteldheid stelde niet heel veel voor. Hoefde geen tampons te gebruiken, kon alles opvangen in maandverbandje.

5 jaar geleden

Reactie op Minienmama

Ik werd na 6 weken na de bevalling weer ongesteld. Ik heb wel 2 weken borst ...
Mag je tampons gebruiken de 1e keer? Vroeg het mezelf af want gebruik nu maandverband maar vind dat niet fijn... 😬 kon het niet terug vinden namelijk.

5 jaar geleden

Nou precies dit vroeg ik me ook af! 19-6 bevallen via keizersnede maar nog geen ongesteldheid te bekennen. Gewoon nog even afwachten dus! ☺️

5 jaar geleden

Ik werd bij de eerste pas weer ongesteld toen ik stopte met borstvoeding geven. Dit was na 6 maanden. Mijn tweede is nu bijna 10 weken oud, ik geef weer borstvoeding en ben nog niet ongesteld geworden.

5 jaar geleden

Reactie op RoosRachid

Ik werd bij de eerste pas weer ongesteld toen ik stopte met borstvoeding ge ...
Eerste keer menstruatie stelde weinig voor, de keer daarna was wel veel.

5 jaar geleden

Nou precies dit vroeg ik me ook af! 19-6 bevallen via keizersnede maar nog ...
Oja en geef flesvoeding!

5 jaar geleden

5 weken na de keizersnede, dacht dat het een nabloeding was maar bij de nacontrole bleek het alweer een menstruatie te zijn. En nu bij 9 weken alweer... veel heftiger als voor de zwangerschap maar volgens de gynaecoloog trekt dat na een paar maanden wel weer bij

5 jaar geleden

Ik ben 6 weken na mijn bevalling weer ongesteld geworden. En ook bij mij komt er ontzettend veel. Maar wel veel minder buikpijn als voor de bevalling.

5 jaar geleden

Ik ben nu ook ongesteld 6 weken na de bevalling. Het is zo heftig moet elk uur een ander verband dragen. Ik heb een handdoek neergelegd op de bank en in bed want ben al 2 x doorgelekt!

5 jaar geleden

Nou precies dit vroeg ik me ook af! 19-6 bevallen via keizersnede maar nog ...
Ik ben ook 19-6 bevallen van een zoontje💙 hier ook nog geen ongesteld te bekennen.

5 jaar geleden

3 juni bevallen nog niet ongesteld geworden! Was ook wel benieuwd.

5 jaar geleden

Ook 3 juni bevallen en geen idee of ik al ongesteld ben geworden. Heb eigenlijk al bijna 9 weken lang bloedverlies. Soms een dag of 2 niet en dan begint het weer. Meestal bruinig, soms wat roze afscheiding. Heel gek en lijkt in niets op een normale menstruatie.

5 jaar geleden

Ik ben ook na 5 weken weer ongesteld geworden. Na al mijn zwangerschappen was de eerste keer na de bevalling veel heftiger als normaal!

5 jaar geleden

Reactie op PRMV

Ik ben ook 19-6 bevallen van een zoontje💙 hier ook nog geen ongesteld te b ...
Das toevallig! 😍

5 jaar geleden

Reactie op MRJF

Ook 3 juni bevallen en geen idee of ik al ongesteld ben geworden. Heb eigen ...
Dit heb ik ook. De gynaecoloog heeft een echo gemaakt en vastgesteld dat de wond goed genezen is, daar komt het dus in elk geval niet door. Wat wel veel voorkomt is dat de baarmoederwand erg dun is (bijvoorbeeld door hormonen en komt vaker voor bij vrouwen die borstvoeding geven). Zodra je dus actief bent kan dit voor een soort schaafwondjes in de wand zorgen en dat zie je dan als bloedverlies terug. De ene keer helder en daarna vaak wat oud bruin bloed. Ik ben geen arts, dus wil je niet zeggen dat dit het is, maar dit komt qua symptomen overeen met mij. Niks aan te doen helaas....

5 jaar geleden

Mag je tampons gebruiken de 1e keer? Vroeg het mezelf af want gebruik nu ma ...
Tampons gebruiken wordt de eerste menstruatie afgeraden wegens infectiegevaar.. Daarna kan het weer.