13 Reacties
5 jaar geleden
Oh naar probleem inderdaad!!! In mijn werk wel tegen gekomen. Wat ik daar deed was goed afdrogen met hydrofiele doeken, daar sudocreme smeren en ook een hydrofiele doek ertussen houden. Zo heeft het minder kans daar te gaan broeien. Misschien helpt dit ook voor jou. Ik hoop dat je jou manier snel vind!
5 jaar geleden
Reactie op 3eschatje
Oh naar probleem inderdaad!!! In mijn werk wel tegen gekomen. Wat ik daar d ...
Dankjewel voor de tips!
5 jaar geleden
Reactie op Mary84
Lekker insmeren met sudocrem en inderdaad even bij je HA checken of je een ...
Dankjewel voor de tip! sudocreme gelukkig al in huis dus daar ga ik maar meteen mee aan de slag! Suiker had ik nog niet eerder gehoord maar het kan geen kwaad alles te proberen in dit geval 😊
5 jaar geleden
Je kunt inderdaad insmeren met sudocreme en Engels pluksel (soort verband) gebruiken. Kan je halen bij de drogist, maar ik denk dat een in lengte geknipte hydrofiele doek in stukken ook wel werkt! Van tevoren goed drogen (deppen).
Een goede BH is inderdaad ook belangrijk, lastig he om die in een grotere maat te vinden. Ik heb nu cup H (really) en heb een fijne voedingsbh van het merk Anita gekocht. Ik denk dat het de moeite van het investeren waard is. Als je borstvoeding mag lukken zullen je borsten de eerste tijd nog niet heel veel gaan krimpen 😊
5 jaar geleden
Het verband (pluksel of de linnen) mag je dus de hele dag laten zitten! Vervangen als het vochtig wordt. Het stuk linnen kan je het beste even dubbel vouwen, waarbij de dubbel gebouwen rand onder de borst zit (niet de rafeltjes).
5 jaar geleden
Ik weet er alles van; inmiddels gegroeid naar een ruime L cup 😣 en een erg gevoelige huid. Goed recept voor huidproblemen...
Zinkzalf, talkpoeder, sudocreme, het helpt allemaal goed met droog houden.
Bij Zalando kan ik zelfs nog goed terecht voor voedingsbh's. Welke merken je goed passen is heel afhankelijk van jouw borsten. Ik hoor veel goede dingen over Anita en Cake Maternity. Zelf goede ervaringen met Elomi en Freya. Het is wat duurder, maar wel fijne materialen en kwaliteit.
Misschien dat je ook nog bij Bonprix wat kunt vinden. Daar schijnen de voedingsbh's zonder beugel heel fijn te zijn. Die gaan geloof ik t/m F of G.
5 jaar geleden
Ik heb een I cup. Begon al met G voor de zwangerschap en heb hetzelfde. Knap dat je er nu pas last van hebt, dat had ik al vanaf het begin toen de groei ineens startte. Schamen is niet nodigz het kan gewoon gebeuren. En het gaat niet in de weg zitten met borstvoeding geven denk ik. Ik heb ze groter en bij mij is dat ook niet het geval geweest. Bh's zijn drama jup mee eens! Komt echt goed allemaal. Ha bellen kan nooit kwaad natuurlijk
5 jaar geleden
Je kunt inderdaad insmeren met sudocreme en Engels pluksel (soort verband) ...
dankjewel voor de tip! ga online even zoeken naar de verschillende bh opties indd en genoeg hydrofiele doeken op voorraad waarvan ik er vast wel eentje kan opofferen
5 jaar geleden
Ja ik heb hier ook last van vooral tussen mijn borsten. Ik gebruik zink zalf van zwitsal voelt fijn en nare geur is ook verdwenen :)