16 Reacties

6 jaar geleden

Heb die van mij gewoon in de wasmachine gestopt. Stang kon er niet uit. Het ging goed

6 jaar geleden

Heb je een bad? Dan kun je dat daarin met een handwasje doen. Je kunt het ook laten stomen of zelf stomen ☺️

6 jaar geleden

Ik heb die van mij gisteren gewassen in de wasmachine maar heb hem wel in zo’n wasnetje gestopt. De hoepel kan je dubbel vouwen en dan past die er mooi in. Ging heel goed 😊

6 jaar geleden

Ik durfde het niet aan om de klamboo te wassen dus heb hem op hoge temperatuur gestreken. Ik kan je aanraden dit niet te doen haha wat een klus was dat zeg

6 jaar geleden

Ook de klamboe gewassen, de hoepel zat vast met touwtjes en deze allemaal losgeknoopt. Na het wassen de hoepel er weer in vast geknoopt en zo laten drogen in het trapgat.

6 jaar geleden

Ik heb hem onder de douche gewassen

6 jaar geleden

Mijn grootmoeder hing de dingen die ze niet kon wassen vroeger (nu nog eigenlijk;)) altijd buiten in de ochtendmist, dan rook het ook lekker fris! Dat wil helaas wel zeggen een keertje opstaan om een uur of 4 en het tegen 8/9zeker weer binnen halen.

6 jaar geleden

Ik zou het brengen naar de stomerij, kijken of ze het voor je kunnen schoonmaken.

6 jaar geleden

Haha toevallig ik had hetzelfde probleem . Ik heb de klamboe in bad gelegd met robijn erin. Daarna even afspoelen. Hangt nu te drogen :)

6 jaar geleden

Oh boy.. moet die ook gewassen van tevoren? Hier hangt die al weken in de slaapkamer 😵 ongewassen dus haha Kleine kan er eigenlijk elk moment aankomen.. moet ik dat nog snelsnel doen? 🤭

6 jaar geleden

Mijn hoepel zat vast met lusjes. Kon ik makkelijk los maken en wassen. Als de hoepel echt vast zit even in bad leggen? Of naar de stomerij.

6 jaar geleden

Reactie op FleurR

Oh boy.. moet die ook gewassen van tevoren? Hier hangt die al weken in de s ...
Ik vind die keuze geheel aan jezelf. Je wast kleding en alles vooral om de laatste chemicaliën van alle fabrieken er uit te wassen. Dat om bij stof-op-huid-contact allergiën en uitslag te voorkomen op het tere babyhuidje. Niet om het schoon te hebben, alle kleding etc in de winkel is in principe gewoon schoon. Wel geeft het moeders met hun nesteldrang vaak een rustgevend en schoon gevoel; dus wat dat betreft lekker doen! Je moet er voor zorgen dat je baby straks niet eens bij de klamboe kan. Dus dan is contact op de huid ook uitgesloten. Dus lekker doen waar je je goed bij voelt! Geen moed, maar misschien wel een schoon gevoel. :)

6 jaar geleden

Het is niet handige maar ik was het gewoon onder de douche. Je kan het bv in een emmer doen en uitspoelen

6 jaar geleden

Reactie op anoukc

Ik vind die keuze geheel aan jezelf. Je wast kleding en alles vooral om de ...
Haha ik vind het teveel werk 🤫😆 Kleertjes enzo wel allemaal gewassen hoor. Zelfs mijn bh’s en pyjama’s nu met neutral gewassen 🤣🤣 maar die klamboe.. die laat ik lekker hangen hoor haha Had t nog niet eerder gehoord/gelezen dat mensen die ook wassen

6 jaar geleden

Reactie op FleurR

Haha ik vind het teveel werk 🤫😆 Kleertjes enzo wel allemaal gewassen hoo ...
Ik heb het ook niet gedaan 🤫😁

6 jaar geleden

Hah bedankt voor de vele reacties! Eigenlijk ook wel waar... het kindje moet er niet bij komen.. dus is er geen huid contact! Hij hangt al weken. Dus ook wel weer gelucht 😅. Een bad heb ik niet, kussensloop is een idee en anders.... dan was ik hem gewoon niet hahah