16 Reacties
6 jaar geleden
Heb die van mij gewoon in de wasmachine gestopt. Stang kon er niet uit. Het ging goed
6 jaar geleden
Heb je een bad? Dan kun je dat daarin met een handwasje doen. Je kunt het ook laten stomen of zelf stomen ☺️
6 jaar geleden
Ik durfde het niet aan om de klamboo te wassen dus heb hem op hoge temperatuur gestreken. Ik kan je aanraden dit niet te doen haha wat een klus was dat zeg
6 jaar geleden
Reactie op FleurR
Oh boy.. moet die ook gewassen van tevoren? Hier hangt die al weken in de s ...
Ik vind die keuze geheel aan jezelf. Je wast kleding en alles vooral om de laatste chemicaliën van alle fabrieken er uit te wassen. Dat om bij stof-op-huid-contact allergiën en uitslag te voorkomen op het tere babyhuidje. Niet om het schoon te hebben, alle kleding etc in de winkel is in principe gewoon schoon. Wel geeft het moeders met hun nesteldrang vaak een rustgevend en schoon gevoel; dus wat dat betreft lekker doen!
Je moet er voor zorgen dat je baby straks niet eens bij de klamboe kan. Dus dan is contact op de huid ook uitgesloten.
Dus lekker doen waar je je goed bij voelt! Geen moed, maar misschien wel een schoon gevoel. :)
6 jaar geleden
Het is niet handige maar ik was het gewoon onder de douche. Je kan het bv in een emmer doen en uitspoelen
6 jaar geleden
Reactie op anoukc
Ik vind die keuze geheel aan jezelf. Je wast kleding en alles vooral om de ...
Haha ik vind het teveel werk 🤫😆
Kleertjes enzo wel allemaal gewassen hoor. Zelfs mijn bh’s en pyjama’s nu met neutral gewassen 🤣🤣 maar die klamboe.. die laat ik lekker hangen hoor haha
Had t nog niet eerder gehoord/gelezen dat mensen die ook wassen