88 Reacties

5 jaar geleden

Ik vind het ok erg lastig... Ik heb zelf gekozen voor een lange zwarte t-shirt jurkje zwart zodat je het bloed niet ziet... En denk dat ik bikinitop meeneem.

5 jaar geleden

Ik had bij mijn vorige bevalling gewoon een big nachthemd aan van de Kruidvat, qua bloed gaat het naar het wassen wel weer eruit. Ik douchte en trok dan weer een schone aan. Onderkant bedekt ben je op dat moment totaal niet mee bezig...

5 jaar geleden

Ik heb zelf een zwart nacht hempd gekocht bij de zeeman. En zwart idd vanwege het bloed. Maar heel eerlijk twijfel ik zelf ook nog!

5 jaar geleden

Ik heb bij de zeeman een nachtjapon gehaald je hebt zwart, roze, blauw 5,99 met iets kant aan de boven kant. Heerlijke stof! (Net over de bil model) Ik heb bij de c&a een nachtjapon gehaald 14,99 met dunne bandjes die perfect is voor na de bevalling (eventueel een vest erover bij kou) voor als ik wil gaan voeden. Lekker fris en makkelijk en toch leuk voor de foto’s hehehe

5 jaar geleden

Reactie op SorayaMar

Ik heb bij de zeeman een nachtjapon gehaald je hebt zwart, roze, blauw 5,99 ...
En idd zwart ivm bloed enz! Haha

5 jaar geleden

Ik neem een zwart simpel spaghetti band jurkje mee voor tijdens, en een goedkoop strapless strandjurkje. Beide niet duur, lekker stof en kan makkelijk omhoog/ omlaag/ aan de kant enzo...En ‘ het bevallingsjurkje’ voor erna als ik schoon ben en voor eventueel voeden en knuffelen 🥰

5 jaar geleden

Ik ben voor “het bevallingsjurkje” gegaan. Zalig stofje dus ik draag het nu alvast als pyama

5 jaar geleden

Ik heb bij la redoute een zwangerschapshemd gekocht met aan heel de voorkant tot beneden knoopjes. Ma wil zo lang mogelijk in bad zitten dus heb ook bikinitop mee

5 jaar geleden

Heb er geen ervaring mee, nu zwanger van eerste kindje en heb ervoor gekozen om een nachthemd mee te nemen. Heb deze van Hema aangeschaft, valt lekker groot dus valt tot over mijn billen en is elastisch. Zo kan ons meisje ook makkelijk op mn borst gelegd worden zodra ze geboren is door de knoopjes.

5 jaar geleden

Reactie op Indrah

Ik heb bij la redoute een zwangerschapshemd gekocht met aan heel de voorkan ...
Mag je nu in bad bevallen wegens corona? Ikwilde t ook graag maar mag niet meer in t zhuis
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

Ik zelf heb n nachtjapon bij wibra gekocht met knoopjes idd.. alleeen twijfel nu of ik niet beter nachtjapon zonder knoopjes met bevalling aan kan doen (is donkergrijs) en dan die met knoopjes na bevalling... wat denken jullie ?

5 jaar geleden

Ik heb een bigshirt bij deaction gekocht op aanraden van een vriendin. (Die al 2x bevallen is). Ze zei er wel bij eigenlijk boeit het je de hele bevalling niet eens wat je aan hebt, al lig je naakt je bent druk genoeg met andere dingen. En het word toch vies dus iets duurs is zonde. Maar we gaan het zien!

5 jaar geleden

Ik heb in mijn vlucht tas een pyama set met broek en bovenkant. Maar toen de weeen begonnen kan ik me weinig herinneren van wat ik aan had. Volgens mij gewoon een tshirt(denk ik) ging zo snel. Toen ik aankwam in het ziekenhuis mocht ik al poetsen dus binnen 20 minuten was ik klaar. Het makes me niet zo veel uit wat ik aan had. Ik vond het belangrijker dat de baby schoon was gemaakt....

5 jaar geleden

Ik zou inderdaad iets van een lekker groot shirt of nachthemd meenemen en vooral voor na de bevalling iets wat lekker los zit en vergeet de grote onderbroek of boxershorts niet. En voor naar huis en op weg naar de parkeergarage een lekker wijde joggingbroek en warm vest. Daar kun je dan voor onderweg naar de auto, mocht je in het ziekenhuis bevallen, je nachthemd fijn in verstoppen.

5 jaar geleden

Geloof mij, je bent er echt niet mee bezig op dat moment of je zweet oid! Gewoon iets luchtigs of wat lekker zit zou ik aanraden. Ik wilde destijds zelfs alles uit, niks aan m’n lijf dus had uiteindelijk niks aan

5 jaar geleden

Reactie op m_LeeNtjuh

Geloof mij, je bent er echt niet mee bezig op dat moment of je zweet oid! G ...
Ik had dat ook. Charming. Maar lekker boeiend HAHA. Nu heb ik een nachtjurkje gekregen.. ben benieuwd 😂

5 jaar geleden

Een sportbh en een groot t shirt. In het ziekenhuis lag ik onder een laken, tenzij er controles waren en tijdens het persen. Dus met bedekte billen was ik niet bezig.

5 jaar geleden

Maakt allemaal niks uit. Ik zat nog net voor de persfase onder de douche om de pijn op te vangen en ben naakt bevallen. Op dat moment geef je er niks om, dus neem gewoon iets comfortabels mee en kijk waar je op dat moment zin in hebt. Warme sokken zijn wel een aanrader trouwens want na de bevalling had ik het ijskoud door alle inspanningen. Liefs

VRIEND

5 jaar geleden

Ik heb 2 ‘bevallingsjurkjes’ gekocht. Deze zijn heel zacht, met druk knoopjes voor huis op huid contact en voor borstvoeding na de bevalling. Op Google letterlijk ‘bevallingsjurkje en je hebt hem. Bij Seraphine een pyamabroek en top (met voedingsfunctie) voor als ik naar het ziekenhuis moet. Leuk bedacht maar we gaan het zien😉. Ik kan er in ieder geval netjes aankomen/bijliggen als het lukt! Zo niet dan heb ik er na de bevalling ook wat aan.

5 jaar geleden

Heb een nachthempt gekocht bij de hema met knoopjes en heel luchtig