25 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben die van Philips avent hij is wel antilek tot er met het tuitje gefriemelt word 馃槄

5 jaar geleden

Bij ons staat een Munchkin beker klaar voor gebruik. Ze is nu nog te jong, maar vindt de beker wel al interessant! Is ook echt anti lek.

5 jaar geleden

Dr brown. Is echt leuk..met handige handvatten

5 jaar geleden

Wij hebben Munchkin Miracle 360掳 beker. M鈥檔 zoontje is bijna 7 maanden en het lukt hem al om er een paar slokjes water uit te drinken. Heel fijn want hij kan er mee gooien en alles, de beker lekt nooit.

5 jaar geleden

Reactie op Jeantje

Dr brown. Is echt leuk..met handige handvatten
Deksel kan er ook af.

5 jaar geleden

Reactie op Sansam20

Wij hebben Munchkin Miracle 360掳 beker. M鈥檔 zoontje is bijna 7 maanden en h ...
Daar heb ik ook naar gekeken ja! Leek me erg handig!

5 jaar geleden

Wij hebben ook zon 360 beker maar dan van Nuby. Erg fijn. Hadden eerst een tuitbeker maar mijn zoontje vond dat tuitje maar gek. Uit deze beker drinkt hij al super goed.

5 jaar geleden

Hier ook munchkin! Kon met 7 maand ook prima zelf drinken

5 jaar geleden

Munchkin 360, aanrader!!

5 jaar geleden

Een tuitbeker is per definitie niet goed voor de mondmotoriek en het gebit. Je kunt beter voor een antilekbeker of voor een rietjesbeker gaan! Munchkin 360 is een aanrader !

5 jaar geleden

Wij gebruiken de munchkin anti lek beker. Is ook weer de makkelijkste overgang straks naar gewone beker

5 jaar geleden

Mijn zoontje (6 mnd) snapt nog helemaal niet hoe die 360 graden van Munchkin werkt.

5 jaar geleden

Reactie op Boys Mama

Mijn zoontje (6 mnd) snapt nog helemaal niet hoe die 360 graden van Munchki ...
Mijn dochtertje ook niet. En ik vind dat je best hard moet zuigen voor er wat uitkomt

5 jaar geleden

Reactie op ElineTess

Mijn dochtertje ook niet. En ik vind dat je best hard moet zuigen voor er w ...
Ik vind het knap als ik lees hoeveel kindjes zo jong al eruit kunnen drinken.

5 jaar geleden

Wij hebben deze. Mijn zoontje is nu 7 maanden. Na 2x proberen snapte hij al hoe het moest , pakt hem al met 2 handjes vast. Hij drinkt per dag gewoon een paar slokjes.. Lekker oefenen

5 jaar geleden

onze kleine boef van bijna 7 maand heeft een n没by. zit een rietje op en is anti lek 馃榿 ik raad m aan

5 jaar geleden

Munchkin 360 beker! Met 6 maanden kon hij er uit drinken馃槉. Echt een aanrader 馃槃

5 jaar geleden

Reactie op Hennie24

Munchkin 360 beker! Met 6 maanden kon hij er uit drinken馃槉. Echt een aanrad ...
Top! En dan die met handvaten of de sippy cup (zonder handvaten)

5 jaar geleden

Ik heb nav dit topic ook maar een Munchkin 360 besteld, thanks voor de tips! Ik ga ook zsm beginnen met de drinkfles. We geven nu nog water en thee uit een melkfles.

5 jaar geleden

Reactie op Lbaby2

Top! En dan die met handvaten of de sippy cup (zonder handvaten)
Die met handvaten馃槉