20 Reacties

5 jaar geleden

Ik kan je helaas geen tips geven. Maar ik ga volgende week proefles babyZwemmen doen! Dus lees graag even mee met deze reacties!! Ik wens je in iedergeval wel veel plezier en geniet er van!’. Wat ze wel als advies gaven bij ons was de babyfloat (of zo iets waar je de kleine indoet) meenemen.

5 jaar geleden

Dan heb je wel alles bij je geloof ik! Speentje, billendoekjes en een flesje zou je kunnen geven als dat zo uitkomt. Slaapt ze erna extra lang. Bij het zwembad waar ik zit mag je niet douchen door Corona..

5 jaar geleden

Vandaag eerste les gehad. Was zoooooo leuk. Echt genoten. Bij ons kan je niet douchen na het zwemmen. Maar als dat daar wel kan zou ik een smeersel voor je meisje mee nemen. Wij hebben thuis gedoucht en heb hem lekker ingesmeerd met kokosvet (gebruik ik ook altijd op zijn billen en tot op heden nog geen luier uitslag gehad) Badcape is idd heel handig om meteen om haar heen te doen. En mijn mannetje viel in een diepe slaap dus heb van het moment gebruik gemaakt dat hij nog in de Maxi-Cosi zat om rustig zijn nagels te doen. Zijn dan helemaal schoon. Heeeeel veel plezier, laat je niet gek maken en kies voor wat voor jou goed voelt.😁💋

5 jaar geleden

Flesje kan je erna geven, zou het niet net voor het zwemmen doen. Bij het zwemmen hoef ik hier verder niks mee te nemen voor het drijven. Mijn kleine slaapt de hele dag super goed, echt heerlijk. Veel plezier en geniet ervan!

5 jaar geleden

Ik neem altijd een grote handdoek voor me zelf mee die wikkel ik om me heen als ik de kleine aan het aankleden bent. Je wordt zelf ook weer wat warmer en je bent al voor een deel droog dat je je eigen sneller kan aankleden. Ik heb 1 grote tas bij me waar alles in zit want anders loop je met zo veel tassen rond.

5 jaar geleden

Hoi! Ik vond een ochtend jas handig voor me zelf om snel om te slaan als ik de kleine aankleden. Vergeet ook geen muntje voor je kluisje mocht je die nodig hebben. Ik zorgde ook altijd dat ik een fruithapje bij had voor na het zwemmen maar ik ging pas zwemmen toen hij zes maanden was.

5 jaar geleden

Reactie op Lieffieee

Dan heb je wel alles bij je geloof ik! Speentje, billendoekjes en een flesj ...
Ja speentje neem ik ook mee! Billen doekjes is ook een goeie tip 🤣 die heb ik nog niet in de tas gedaan.. Gelijk even doen haha. Voeding neem ik niet mee want qua tijd hoeft ze nog niet te eten 😊 Vervelend dat je niet mag douchen, dan maar lekker thuis!

5 jaar geleden

Reactie op Firsttimemom92

Vandaag eerste les gehad. Was zoooooo leuk. Echt genoten. Bij ons kan je n ...
Oh wat fijn om te horen dat je zo genoten hebt 😍 leuk! De badcape doe je gelijk om maar droog je hem daar ook mee af of gebruik je daar een hydrofiel voor? Weet niet zo goed wat makkelijker is. Ik heb in ieder geval een grote hydrofiel in de tas zitten! En moet je ze ook iets warmer kleden omdat ze ook weer naar buiten gaan? (Combinatie warm- koud) Oh wat een goeie tip!! Ik hoop dat ze lekker slaapt in de maxi cosi want dan kan ik inderdaad haar nageltjes doen.. Anders moet ik daar echt een rustig moment voor uitkiezen als ze slaapt 😳

5 jaar geleden

Ah leuk! Wij gaan morgen ook voor het eerst en zat hier net over na te denken. Zitten goeie tips bij, dankjewel! 😁

5 jaar geleden

Reactie op stefanie09

Hoi! Ik vond een ochtend jas handig voor me zelf om snel om te slaan als i ...
Goeie tip, dankjewel! Voor jezelf is het natuurlijk ook fris als je uit het water komt 😅 Fruithapjes mag mijn dochtertje nog niet, en de fles neem ik niet mee want ze krijgt voor het zwemmen haar voeding maar toch bedankt voor je reactie!

5 jaar geleden

Reactie op KVL_

Goeie tip, dankjewel! Voor jezelf is het natuurlijk ook fris als je uit het ...
Ik heb een foldertje van onze plaats waar wij gaan babyZwemmen. Daar staat her volgende op over de voeding in iedergeval. - geef je kindje een uur voor het zwemmen geen voeding meer, zodat het maagje niet te vol zit als je gaat zwemmen.

5 jaar geleden

Reactie op Laura R

Ik heb een foldertje van onze plaats waar wij gaan babyZwemmen. Daar staat ...
Ik geef haar morgen ochtend om 07:00 haar voeding en baby zwemmen is van 09:00 tot 09:30 dus dat moet lukken 😊 ze krijgt de fles om de 4 uur dus kan ik hem na het zwemmen weer lekker thuis geven

5 jaar geleden

Ik had zelf altijd ons verschoningsmatje uit de luiertas mee (vond ik wel zo fris). Verder als tip: trek de zwemluier thuis nog NIET aan want deze schijnen de plasjes niet tegen te houden maar alleen poepjes en het zou jammer zijn als de maxi cosi of alles helemaal nat is als je daar aan komt 😉

5 jaar geleden

Reactie op KVL_

Oh wat fijn om te horen dat je zo genoten hebt 😍 leuk! De badcape doe je g ...
Ja ik had een vestje aan bij hem en ingepakt als een rupsje in de Maxi-Cosi. Bij ons kan er een kap omhoog dus dat deed ik dat we naar buiten gingen. Ja ik dep altijd droog met een hydrofielwashandje. (Gebruik er meestal 2 per keer, ook thuis na het douchen/badderen) En lekker op tijd heen gaan zodat je rustig al het water in kan en zelf ook rustig bent. Die kleintjes voelen alles aan, navelstreng is wel doorgeknipt maar onzichtbaar zit hij er nog wel degelijk 🤭

5 jaar geleden

Hoi, ik zit even aandachtig mee te lezen. Wat ik me afvraag is hoe jullie het dan doen qua douchen. Vaak zit er wel chloor oid in het badje en wil je je kindje toch even “schoon spoelen”. Maar het is ook zo sneu om als ze moe zijn, ze thuis weer meteen onder de douche moeten toch? Of gaat dat goed?

5 jaar geleden

Reactie op Ei23

Hoi, ik zit even aandachtig mee te lezen. Wat ik me afvraag is hoe jullie h ...
Precies, daarom mijn vraag ook of er gedoucht mag worden. Zou het fijn vinden haar even af te spoelen haha. Als ze zo lekker slaapt ga ik haar thuis niet wakker maken. Dan doe ik haar in de avond wel in badje. Maar even afspoelen zou fijn zijn 😅 Hoop dat het mogelijk is in het zwembad 🤞🏻

5 jaar geleden

Olie! Je kan nog niet douchen bij het zwembad! Door het chloor droogt het huidje makkelijker uit

5 jaar geleden

Ik kan je nog geen tips geven over het baby zwemmen, want ons zoontje krijgt over 1,5week zijn eerste prikjes💉. Maar ik wou even zeggen wat een onzettend prachtige ogen jou dochter heeft😍 en een heerlijk knap kopie🥰 verder wens ik jou heel veel plezier morgen en ga er lekker van genieten🤗😁

5 jaar geleden

Reactie op KVL_

Goeie tip, dankjewel! Voor jezelf is het natuurlijk ook fris als je uit het ...
Bij het zwemmen verbranden ze veel energie dus waarschijnlijk heeft ze wel honger na het zwemmen

5 jaar geleden

Reactie op PRMV

Ik kan je nog geen tips geven over het baby zwemmen, want ons zoontje krijg ...
Lief, dankjewel! Ik heb ook expres gewacht op de eerste inentingen 😊 deze heeft mijn dochter woensdag gehad dus vandaar we nu lekker kunnen gaan zwemmen 🥰 Bedankt voor je berichtje!