8 Reacties
2 jaar geleden
Havermout bad. Gewoon havermout in een washand, knoop erin en dan in bad. Dan insmeren met kidsclin is een verkoelingszalf en niet te warm aankleden. Hoe warmer ze het krijgen hoe meer jeuk. Korte nagels is ook nog wel even belangrijk en voor de rest.... uitzingen helaas
2 jaar geleden
Waterbadje met havermout of iets van zemelen. ( niet te warm ). En plekjes net zinkzalf. Voor de rest is het veel geduld hebben. De 1 heeft er meer last van dan de ander.
2 jaar geleden
Reactie op melisxo
Ja helaas geen havermout in huis en winkels al dicht… dus heb het nu met br ...
Ik weet niet waar je woont? Anders heb ik nog wel wat havermout voor je
2 jaar geleden
Mijn zoon heeft ook last van de waterpokken, nu zijn ze aan het uitdrogen. Hij heeft niet zo veel last van, maar wij hebben een verkoelingszal gebruik, gewoon bij apotheek te kregen. Verder heb ik geen tip. Veel beterschap gewenst!
2 jaar geleden
Sorry!! Ik had de reacties helemaal niet meer binnen gekregen!! Heb haar savonds met brinta in bad gedaan en de volgende dag toch maar havermout gehaald en zo’n lotion en ze zijn gelukkig ingedroogd en ze heeft geen jeuk meer en slaapt weer door🙏🏻🙏🏻🙏🏻 iedereen bedankt voor de tips🤗 en bedankt dat ik evt havermout op had kunnen halen!! Sorry dat ik het niet gelezen had😩