8 Reacties

2 jaar geleden

De enige tip die helpt: - geduld hebben 😂 Zelf ook lang weinig en kort haar gehad aan mijn baby/ peuter foto's te zien. Zie je nu niks meer van terug haha. Succes!

2 jaar geleden

Als je een manier weet om meer of dikker haar te ontlokken, ligt er een fortuin op je te wachten 😉 Ik ben bang dat het inderdaad is wat het is. Ik had ook weinig tot geen haar de eerste jaren. Zou je nu ook niet meer zeggen; super dik en lang haar. Mijn dochter heeft hetzelfde: nog steeds dun en weinig haar. Maar het komt vanzelf wel. En zo niet, dan is ze zo ook prachtig 🥰

2 jaar geleden

Denk dat ik gewoon een beetje ongeduldig ben🙈 ze red net aan twee staartjes en dan springt nog alles weg maar wat gel doet al wonderen

2 jaar geleden

Hier hetzelfde🙈 zelf heb ik heel dik haar en mijn vriend ook 💁🏼‍♀️ ze is ook pas naar de kapper geweest voor de uitstekende puntjes....helaas groeit het ook voor geen meter en als ik geen mini staartje indoe word er vaak gezegd wat een lief mannetje 😩 dus ook hier de goude tip welkom

2 jaar geleden

In sommige culturen halen ze alles eraf. Maar of het nou altijd zo werkt?

2 jaar geleden

Hier ook nog niet veel haar helaas! Terwijl.ik zelf al een dikke bos had op die leeftijd. Mijn andere dochter was ook niet veel dacht ik toen, maar daar kon ik toe al lang staartjes in doen en nu helemaal niks.Tja, meer dan afwachten kunnen we toch niet. Heb ook nog geen Pokon voor babyhaar kunnen vinden 😆

2 jaar geleden

Hier ook een dochter met weinig haar. Laatst zei iemand (die als kapster werkt) dat het niet erg is, want 'als het lang duurt voordat ze meer haar krijgt, dan krijgt ze juist mooi en vol haar'. Dus ik hoop maar op een bos haar over een paar jaar 😉

2 jaar geleden

Onze dochter heeft ook een kort koppie. Niet heel dun, dat scheelt. Ik laat het wel in model knippen, zodat het mooi kan groeien. Hoor ook vaak jongetje of jochie, zelfs laatst met een klein staartje in. Niet altijd leuk, maar zelf heeft ze er geen benul van. Het kapsel zelf staat haar wel heel leuk. Komt vanzelf goed 😊