K heb het bord van Stokke geprobeerd voor op het eetblad met zuignap. Wat een flop! Binnen 3 seconden was het los. Nu maar gewoon plastic borden en bestek van munchkin aangeschaft.
Goede vraag! Ik wil graag het servies van Mushie aan schaffen, maar twijfel of ik het drievaksbord met zuignap kan doen (met Tripp Trapp tray. Anders gewoon de plastic servies onderdelen hiervan.
Enige tips welke bord of blad met zuignappen blijft goed zitten op de tray van Stokke Tripp Trapp stoel? Wat we geprobeerd hebben raken gemakkelijk en steeds los van het eetblad.
Hier gaat ook echt álles op de grond. Had op Facebook de tip gezien om raamplastic op de tray te plakken en dan iets met een zuignap erop. Werkte even, nu heeft ze opnieuw door hoe ze de placemat kan lostrekken 🤦🏼♀️. Wij hebben de stokke steps en hoop dat iemand de gouden tip heeft wat wél op de tray vast blijft zitten 🤣.
Wij hebben een servies set van Mushie. Echt super leuk en ook mooi voor je interieur😅💗.
Niets met zuignap. Lees alleen maar dat het niet werkt en wij hebben een Tripp Trapp tray.
De tray van de triptrap is hier haar bord 🤣 Ik leg gewoon alles daarop. Stukjes voor of fruit/groente. Ook als ze wil eten met de lepel schep ik het eerst op de lepel en leg die op haar tray. Gaat prima voor nu.