32 Reacties

3 jaar geleden

K heb het bord van Stokke geprobeerd voor op het eetblad met zuignap. Wat een flop! Binnen 3 seconden was het los. Nu maar gewoon plastic borden en bestek van munchkin aangeschaft.

3 jaar geleden

Twistshake!

3 jaar geleden

Reactie op Charmant

K heb het bord van Stokke geprobeerd voor op het eetblad met zuignap. Wat e ...
Wij ook die van munchkin, bevallen goed!

VRIEND

3 jaar geleden

Goede vraag! Ik wil graag het servies van Mushie aan schaffen, maar twijfel of ik het drievaksbord met zuignap kan doen (met Tripp Trapp tray. Anders gewoon de plastic servies onderdelen hiervan.

3 jaar geleden

Ik heb een setje van Mepal. En een setje van Mushie. Allebei heeeeeel erg fijn!

3 jaar geleden

Enige tips welke bord of blad met zuignappen blijft goed zitten op de tray van Stokke Tripp Trapp stoel? Wat we geprobeerd hebben raken gemakkelijk en steeds los van het eetblad.

3 jaar geleden

Reactie op Mama Laly

Enige tips welke bord of blad met zuignappen blijft goed zitten op de tray ...
Twistshake werkt bjj ons goed

3 jaar geleden

Ik heb de borden en bakjes van mushie. Niet 3vaks maar de andere. Ben er erg blij mee

3 jaar geleden

Reactie op Mama Laly

Enige tips welke bord of blad met zuignappen blijft goed zitten op de tray ...
Hier een stuk plakplastic op de tray geplakt. Werkt goed.

3 jaar geleden

Hier gaat ook echt álles op de grond. Had op Facebook de tip gezien om raamplastic op de tray te plakken en dan iets met een zuignap erop. Werkte even, nu heeft ze opnieuw door hoe ze de placemat kan lostrekken 🤦🏼‍♀️. Wij hebben de stokke steps en hoop dat iemand de gouden tip heeft wat wél op de tray vast blijft zitten 🤣.

3 jaar geleden

Wij hebben oxo tot borden en ben daar heel tevreden over. Blijft heel stevig plakken. (soms zelf moeite om ze los te krijgen ;) )

3 jaar geleden

Twistshake, is nu ook nog in de aanbieding met de code van de influencers. Bekertjes lekken niet

3 jaar geleden

Wij hebben Twistshake, niet alleen de borden maar ook flessen/bekers. Vind het heel fijn!

3 jaar geleden

Wij leggen het gewoon op het blad neer van der eet stoel 🤭 vind al die zuignap dingen vervelend 🤣

3 jaar geleden

Reactie op jalina

Hier een stuk plakplastic op de tray geplakt. Werkt goed.
Zo slim!!!

VRIEND

3 jaar geleden

Wij hebben een servies set van Mushie. Echt super leuk en ook mooi voor je interieur😅💗. Niets met zuignap. Lees alleen maar dat het niet werkt en wij hebben een Tripp Trapp tray.

3 jaar geleden

De tray van de triptrap is hier haar bord 🤣 Ik leg gewoon alles daarop. Stukjes voor of fruit/groente. Ook als ze wil eten met de lepel schep ik het eerst op de lepel en leg die op haar tray. Gaat prima voor nu.

3 jaar geleden

Ik vind deze set van Liewood heel prettig! Door het materiaal is het voor die kleintjes ook prettig. En voor mijn vloer ook😅

3 jaar geleden

Momenteel steeds een aantal stukjes los op tafel, want bord wordt direct op de grond gegooid. En dan nog beland er veel op de grond 🤷