24 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb die van nurture goods! Die is echt relaxed!

5 jaar geleden

In heb een horigen echt heel fijn. Als je twijfelt raad ik je een kolfconsult aan kun je verschillende proberen en kijken welke het beste bij je past

5 jaar geleden

Ik heb er een van Avent, die bevalt goed. Ik vond zelf het dubbel kolven geen succes, dus ik heb een enkele. Maar ik hoor overal om me heen dat Medela de beste is. Mijn tip: koop meteen een goede, ook al kost het wat extra. Bij mijn vorige kind kocht ik eerst een goedkope omdat ik ze erg duur vond. Later heb ik alsnog een dure aangeschaft omdat die goedkope snel in zuigkracht afnam. Uiteindelijk kan goedkoop dus duurkoop zijn...

5 jaar geleden

https://www.blabloom.com/nl/https://www.blabloom.com/nl/blog/productverslag/getest-ardo-calypso-dubbelzijdige-elektrische-borstkolf/875/ < deze werd aangeraden door mijn verloskundige en de kraamzorg. Die verkopen ze zelf ook. Hij beviel mij erg goed.

5 jaar geleden

Ik heb een medela swing maxi. Ik heb hem al 2x eerder ingezet op het werk met kolven, en heb ook langere tijd gekolfd. Bij mijn eerste 12 maanden en de tweede 10 maanden. Deze kolf bevalt me prima. 👍🏻

5 jaar geleden

Ik heb de Medela (swing maxi) en kolf elke dag . Ben super tevreden! Aanrader 🥰

5 jaar geleden

Medela dubbele voor 189euro met 6 flesjes en koelkastje

5 jaar geleden

Medela Freestyle! Kolf elke dag dubbelzijdig, super batterij dus draadloos en Medela spullen zijn overal te verkrijgen. Bij mij zoon Medela Swing ook een half jaar lang dagelijks gebruikt maar die was enkel dus kostte me teveel tijd haha!

5 jaar geleden

Medela Swing Maxi echt een top ding!

5 jaar geleden

Ik heb een horigen, erg fijn! Silicone stukken die op elke borst passen en op accu. Tip; check of je wat terug krijgt van je verzekering. Bij mij was dit 80euro 👌

5 jaar geleden

Difrax, vind die erg fijn. Ik voel me iets minder koe daarmee 😜

5 jaar geleden

Medela freestyle flex dubbel, echt een heel fijn apparaat! Wel duur maar bij mijn verzekering kreeg ik 200 euro terug, moeite waard om even de polis na te kijken!

VRIEND

5 jaar geleden

Ik heb de Medela Freestyle Flex. Top apparaat! Is richting de €300,- maar je hebt hem ook best een tijd nodig dus vond ik dat prima.

5 jaar geleden

Je kunt bij medipoint een borstkolf huren. Echt een aanrader! Dit zijn borstkolven van het merk Medela en dat is de Ferrari onder de kolven zei mijn kraamhulp. Het is een dubbele dus ik zit zelf max een kwartier. Je betaald de kolf per week iets van 20 euro. En bij aanschaf hoef je alleen de flesjes en pompjes zelf aan te schaffen voor 40 euro. Je kunt de kolf zo lang thuis houden als je zelf wilt.

5 jaar geleden

Ik heb ook de Medela freestyle flex. Fijn apparaat, gaat lang mee. Heb hem bij m’n oudste dochter veel gebruikt (1,5 jaar bijna) en nu gebruik ik hem weer af en toe. Qua prijs is het het waard als je veel en lang wil kolfen.

5 jaar geleden

Reactie op S001

Je kunt bij medipoint een borstkolf huren. Echt een aanrader! Dit zijn bors ...
Ja is echt een aanrader. Heb dit ook gedaan.

5 jaar geleden

Ik zou zeggen boek een kolfconsult. Hier haal je echt het meeste uit. Ik had medela swing.. als ik die gebruikte was ik 40 minuten aan het kolven. Bleek niet mijn kolf apparaat te zijn. Na kolfconsult een horigen chicture gekocht. En echt super ding. Nu in 12 minuten klaar met kolven.