35 Reacties

5 jaar geleden

Ik gebruik de soothie van avent.. andere.pakt ze niet aan

5 jaar geleden

Ik geef ook die van Avent air ofso en bibs lukt ook maar kortere stukjes maar

5 jaar geleden

Pediater raadde bij ons ook de soothie aan

5 jaar geleden

Ik geef de mam speen, gaat goed

5 jaar geleden

Wij gebruiken de bibs, werkt top :)

5 jaar geleden

Bibs spenen :)

5 jaar geleden

Ik lees mee. Heb nl allerlei spenen geprobeerd, maar mijn zoontje blijft het weigeren/uitspugen, terwijl hij een enorme zuigbehoefte heeft. Nu valt hij alleen aan de borst in slaap of wiegend. Dus een speen zou een hele verademing zijn.

5 jaar geleden

Zowel de bibs als de avent natural wordt hier icm met de borstvoeding goed gepakt

5 jaar geleden

Bibs bevalt hier heel goed!

5 jaar geleden

Mijn zoontje wil alleen de Philips Avent Soft

5 jaar geleden

Ik geef de MAM speen. Werkt erg goed! Ook borstvoeding uit de MAM fles gegeven ook dit ging erg goed. Het staat erom bekend hoe goed het op de borstvoeding aansluit.

5 jaar geleden

Ik heb de mijne van deze website (stonden toen ook op de 9 maanden beurs) Ondertussen ook vast spenen gekocht voor als hij 6 maand is. Deze speen/tut heeft de vorm van een tepel hebben ze toen gezegt op de beurs. En is idd een andere vorm dan al die andere spenen. Andere spenen niet geprobeerd omdat hij deze wel goed aanpakt. Zeg geef ik borstvoeding per fles maar probeer soms nog wel aan te leggen. (Na de geboorte hapte hij nie goed aan vandaar per fles) Ben zeer tevreden over deze spenen. https://www.babygoodies.shop/fopspeen-met-naam-canpol-babies.html

5 jaar geleden

Ik gebruik de avent soothie en bibs bij mijn dochtertje

5 jaar geleden

Hier bibs speentjes en een Philips Avent soft. Andere spenen wil hij hier niet.

5 jaar geleden

Wij gebruiken bibs

5 jaar geleden

Reactie op CharH88

Dit bericht is verwijderd
wat een Mega grote speen

5 jaar geleden

Bibs 💙 ook heeel veel leuke kleurtjes op baby-speen.nl

5 jaar geleden

Mijn dochter wil alleen bibs

5 jaar geleden

Ik gebruik ook de bibs speen, geen anderen geprobeerd omdat deze direct goed was 💙

5 jaar geleden

Hevea, die zij van natuurrubber gemaakt, de kersenvorm lijkt op een tepel. Laatst ontdekt dat Kruidvat een goedkopere look alike heeft.