23 Reacties
5 jaar geleden
Mijn dochter is vanaf het begin gek op happy horse. Ze zijn erg zacht. Ze gaat er met haar hoofd tegenaan liggen. Zodra ze slaapt leg ik hem was verder, zodat ze hem niet op haar hoofd gooit.
5 jaar geleden
Wij hebben dit konijntje van de Hema. Het is gemaakt van badstof. Lekker zacht en niet zwaar. Ze knuffelt er een aantal minuten mee voor ze in slaap valt en dan ligt hij uiteindelijk 9 van de 10 keer op haar gezicht. Vond ik in het begin eng, maar heeft ze blijkbaar nodig om in slaap te vallen.

5 jaar geleden
Reactie op Noxxi
Wij hebben dit konijntje van de Hema. Het is gemaakt van badstof. Lekker za ...

Mijn dochter heeft deze ook en legt die ook op haar gezicht haha
5 jaar geleden
Wij hebben (meerdere!) het hydrofiele knuffel dinodoekje van Liewood :) (ze hebben ook andere leuke versies!)
5 jaar geleden
Hier ook het konijn van Happy horse. Ze heeft hem altijd in haar gezicht of vast in haar handen met slapen. Haar steun en toeverlaat. Met zo'n doekje ben ik niet zo'n fan van. Die ligt ze dan echt over haar gezicht en bedekt dan alles. Dat krijgt ze met deze niet voor elkaar.

5 jaar geleden
Reactie op Charmant
Hier ook het konijn van Happy horse. Ze heeft hem altijd in haar gezicht of ...

Same!!! Ligt naast hem of hij gooit er wat mee rond, deze bedekt niks zodat ademen altijd goed gaat
5 jaar geleden
Hele goede vraag, ik probeer ook sinds weken om een knuffel te introduceren maar mijn zoontje trekt zich er niks van aan... boeit hem echt totaal niet dat ding. Leuk om te zien welke knuffels jullie kleintjes fijn vinden! Is er ook iemand die DE gouden tip heeft hoe een kind een knuffel leuk vindt of hebben jullie kleintjes automatisch van de knuffel gehouden?
5 jaar geleden
Reactie op Charmant
Hier ook het konijn van Happy horse. Ze heeft hem altijd in haar gezicht of ...

Same here. Happy horse konijn met een muziekdoosje. Ze is er verzot op. Ook altijd vasthouden en tegen haar gezicht aan. En zodra ze weer wakker is speelt ze er mee.
De pootjes zijn soms bijna zwart door al dat gesabbel erop, dus hij gaat ook regelmatig mee in de wasmachine 😅