15 Reacties

4 jaar geleden

Ik dacht dat je kokosnootMELK moet gebruiken

4 jaar geleden

Ik volg mee !!

4 jaar geleden

Ik heb deze gebruikt. Binnen week was alles weg!

4 jaar geleden

Reactie op Sansam20

Oo anders probeer ik deze,, vind het zo zielig voor de kleintje 😪

4 jaar geleden

Klopt , bij mijn meisje hielp het gelijk! Ontgeurde kokosolie. Ik had gewoon die van de Lidl. 3x per dag even met je pinkje op het tongetje smeren na de voeding.

4 jaar geleden

Denk dat je wel de goeie hebt. Mij werd het verteld dat het 100% pure moet zijn en niet uit maakt welke merk etc

4 jaar geleden

Mijn dochtertje had ook spuw. Ik las ook dat pure kokos olie werkt. Dus ik dacht ik probeer dat eerst voordat ik langs de huisarts ga. Maar het hielp helaas niet. Toen langs de huisarts geweest en Nystatine gekregen. Binnen 2 dagen was het weg!

4 jaar geleden

Dit hebben ze bij De Tuinen. Vraag naar koud geperste kokosolie. Mijn dochtertje was er na 2 dagen helemaak vanaf! Succes

4 jaar geleden

Bedankt voor de reacties was even aan het twijfelen of het de goeie is 🤗

4 jaar geleden

Reactie op Sansam20

Deze werkt echt perfect!

4 jaar geleden

Wij kregen nystatine, maar helaas geen effect. Toen miconazol (daktarin) mondgel gekregen en na 2dagen 2x smeren weg! Spruw kan wel erg vervelend zijn, zeker als t zo lang duurt..dus mijn voorstel zou zijn: vraag de huisarts om een middeltje

4 jaar geleden

Ik gebruik ook die kokosolie van Royal Green. Kun je ook preventief smeren en is heerlijk zacht voor je tepels.

4 jaar geleden

Reactie op CharH88

Wij kregen nystatine, maar helaas geen effect. Toen miconazol (daktarin) mo ...
Ik heb van de kinderarts na 3 nystatine nu daktarin gekregen ik gebruik het al 1 week ben benieuwd of dit wel gaat helpen 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Hallo dames, gebruiken jullie de olie ook preventief of pas als je wat ziet/ merkt. Mijn dochter dik 8 maanden spruw. Niet veel last maar drinken doet ze niet goed. Nu is het ook niet echt een grote drinker. Daktarin nu 8 dagen gegeven en volgens mij was het ook vrij vlot weg maar omdat het een schimmel is moet je even doordoen. Lees mooie dingen over Kokosolie. Kan je dit ook bijv. 1 keer per dag geven ter preventie? Of heeft dit weinig zin?