31 Reacties

6 jaar geleden

Wij hebben de luiertas die we bij de wandelwagen kregen 😅. Maar vind het superfijn dat er een verschoningsmatje bij zit en een soort thermoszakje voor de fles. Die hebben we beiden veel gebruikt en hoop ik straks ook weer te kunnen gebruiken. Nog een tip trouwens. Stop in 1 zakje een muntje van 50 cent of 1 euro. Dan kun je altijd de winkel of tankstation in om je kind te verschonen.

6 jaar geleden

Ik heb de nanabee heb hem nog niet gebruikt want de baby is er nog niet🙈. Maar hoor veek positieve verhalen erover en is best ruim en heeft veel vakjes

6 jaar geleden

Ik had bij me vorige zoontje een luiertas waar niet veel verschillende vakjes inzaten dat vond ik wel minder handig. Heb deze x een rugtas gekocht met verschillende vakjes.. ik vindt vooral dat het een rugtas is veeeeel handiger dan bijv een schoudertas.

6 jaar geleden

Hi! Ik heb er vooral op gelet dat er veel in kan (de meeste zijn echt te klein voor een hele dag bij de oppas incl luiers, fruit, groente etc straks) En dat je niet voor *piep* loopt met zo’n kinderlijke gekleurde tas 🤣 Bovenstaande is mijn mening he, wil niemand beledigen 😉 Ik heb deze gekocht bij m’n eerste. Heel blij mee! En je kunt hem ook zelf meenemen als je even niet ‘mama’ wilt zijn 😍

6 jaar geleden

Wij hebben deze, er zit heel veel ruimte aan de binnenkant. Er zit ook een ruimte waar je eventueel je telefoon kan opladen. Al met al kan er vooral veel in.

6 jaar geleden

Ik heb zelf de nanabeebi, gekocht op aanraden van een vriendin. Ik heb de tas zelf nog niet gebruikt, maar die vriendin vind hem heel fijn. Kunnen veel spullen in kwijt en je kan hem makkelijk aan de kinderwagen hangen met de bijgeleverde touwtjes. Plus het is een rugzak dus je kunt hem ook gewoon op rug dragen!

6 jaar geleden

Wij hebben een luiertas van cowboybag. Er zitten veel verschillende vakjes in. Zoals voor luiers. Je luier doekjes. Een vakje voor een flesje. Enz. En hij is lekker ruim. Er past voldoende in.

6 jaar geleden

Deze van Aliexpress! Vind hem echt super fijn, veel vakjes, een thermosvak, en bovenal, niet duur!

6 jaar geleden

Ik heb geen nieuwe luiertas gekocht maar ga mn normale cowboysbag hiervoor gebruiken. Lekker groot en met vakjes. En heb dan gewoon zo'n los luiermatje en luieretui gekocht voor erin.

6 jaar geleden

Ik heb die van nanabeebi nog niet gebruikt maar ziet er erg ruim uit en veel vakjes 😄

6 jaar geleden

Reactie op Sandrav1993

Deze van Aliexpress! Vind hem echt super fijn, veel vakjes, een thermosvak, ...
Heb ik ook!! Echt ideaal

6 jaar geleden

Ja een gewone leuke tas met los matje en tasje kan prima! Ik heb voor de eerste maanden een luier schoudertas, maar stap daarna over op een leuke rugzak, erg handig om je handen dan verder vrij te hebben, zeker met meerdere kids. Heb voor mezelf zo'n klein tasje waar m'n telefoon, sleutels en zonnebril en paar make up dingen in passen, die gooi ik altijd in de luiertas en later dus rugzak, maar als ik zelf ergens heen ga zonder kids ook alles meteen bij de hand. X

6 jaar geleden

Ik heb deze luiertas👜 gehaald. Ik heb er nog geen gebruik van kunnen maken, omdat de baby nog niet geboren is💙, maar hij zag er handig uit😊. Ik wou graag een rugzak model. Zodat ik het gewicht kan verdelen op de rug. Ik heb gekeken of de tas ruim genoeg was met veel vakjes erin en een verschoningsmatjes. Verder kun je deze ook aan de kinderwagen hangen en vind ik de tas er ook mooi uitzien😊 op de foto lijkt het of de tas glanst, maar de stof is mat. Ik heb de tas gehaald bij de prenatal.

6 jaar geleden

Een Susan Bijl tas met allemaal kleinere pouches van Susan Bijl. Is handig weg te stoppen en draagt makkelijk over je schouder. Ideaal en door de makkelijke stof ook voller te proppen mocht het nodig zijn 🤗

6 jaar geleden

Wij hebben deze luiertas van kipling. We hergebruiken de tas van de oudste gezien deze nog in prima staat is. Hij is ideaal met een verschoon matje, een klein zakje voor de speentjes en een zakje voor de fles/melk. Er kan veel in, ook je eigen spullen

6 jaar geleden

Reactie op Ronielle

Wij hebben deze, er zit heel veel ruimte aan de binnenkant. Er zit ook een ...
Wij hebben deze ook, alleen geen telefoon oplaad ruimte (zo ver ik weet..) Ik vind het een super fijne tas, vooral het geïsoleerde voorvakje is ideaal (voor het warmhouden van water voor flesvoeding) Nu, 2 jaar later, gebruiken we hem nog steeds als opvangtas en straks met de baby weer als volledige luiertas:)

VRIEND

6 jaar geleden

Ik heb een zwart leren Élodie Details luiertas. Deze lijkt ook nog enigszins op mijn normale tas, vind ik mooi en is ook prima voor mijn partner😊.

6 jaar geleden

Ik heb een Zara tas ! Dusver echt prachtig en fijn! Goed afneembare binnenkant enzo

6 jaar geleden

Vd kruidvat!

6 jaar geleden

Had eerder een luiertas die bij de kinderwagen hoorde, praktisch maar niet meer bij de 2e en nu de 3e (omdat ik er dan 1 op een rijplankje heb waardoor de luiertas er niet meer kan hangen). Dus nu een rugzak van kidzroom, vind hem super fijn!