Perdolan tegen koorts (zetpil), Balyfen voor de krampjes (druppels), fysiologisch water voor verstopt neusje, vitaminen D3, zetpil tegen constipatie, zalf tegen brandwonden en tegen insectenbeten. Verder hebben we ook nog pincetten, steriele compressen, pleisters, veiligheidsspelden en een neuspompje in de huisapotheek. Ook aftersun niet vergeten :)
Sinds gisteren zetpil 60mg en heb wel standaard Daro fysiologische zoutoplossing druppels. Dat was het! Geen middeltjes gebruikt verder (ook de zetpil hoefden we uiteindelijk niet te geven馃槉). Ik probeer liever eerst dingen op een natuurlijke manier op te lossen.
Oh pfoe zo veel hebben wij niet in huis.. PCM 120mg, vitamine D en neusspray voor baby鈥檚. Verder probeer ik eerst vaak iets anders voordat ik er allemaal medicatie in stop. Plus, als we 茅cht iets nodig hebben kunnen we altijd naar de winkel rennen.
Paracetamol, een standaard EHBO setje en een tekenpen, dat was het. De rest koop ik ter plekke als het nodig is.
Wat in dezelfde categorie wel heel handig is is een gifwijzer!
Zetpil, neusspray en vsm vallen en stoten cr猫me, alvast in huis voor de toekomst.
Als ik echt wat nodig heb koop ik het wel & verbandtrommel is ook gewoon aanwezig in huis.
Je kan ook te veel in huis hebben 馃槄 Zetpillen zijn handig! En koop dit regelmatig bij als ze groeien!! Bij ons oudste vaak genoeg gehad dat we een veel te lichte zetpil in de kast hadden liggen voor z'n gewicht. Niet handig als je ze toch ineens nodig hebt.