5 Reacties

5 jaar geleden

Ik vond sprong 4 dat ik dacht hmm hij zit in een sprong. Niet zo gezellig. Maar sprong 6! Pfoeee dag 1 bam! Niet leuk. En moet zeggen deze sprong 7 is ook niet leuk... heel boos mannetje, ook nog ziekjes erbij. Dus feest. Heb gisteren ook voor het eerst gezegd van jongens dit vind ik niet leuk. Zat er ff doorheen.

5 jaar geleden

Ik vond tot nu toe sprong 6 het allerergst. Sprong 7 viel hier opzich mee alleen slapen werd snachts idd drama, nu nog 3 weken en dan begint sprong 8 馃槶

5 jaar geleden

Ik denk bij elke sprong dat dit nu wel de heftigste is 馃檲 Of het wordt echt steeds erger of ik vergeet na elke sprong ook weer hoe erg het was. Laten we maar van het positieve uitgaan en over paar jaar denk ik dat de babytijd toch echt alleen maar leuk was 馃槄

5 jaar geleden

Wij zitten ook in sprong 7 volgens het boek en het is wel eens gezelliger geweest in huis haha. Ik heb ook wat sprongen gemist. Alleen als hij een tijdje wat minder slaapt en vrolijk is kijk ik in het boek en blijkt de sprong een verklaring! De eerste was ook heftig, toen huilde hij 2 dagen de hele dag en ik snapte er geen bal van. Tot een vriendin zei dat het sprongetjes zijn en niet vreemd is haha

5 jaar geleden

Sprong 5 vond ik hel, de rest fietsen we vooralsnog vrij easy doorheen. Maar sprong 5 was 2x 1,5 uur per nacht aan chaos馃檲 oftewel te veel slaap en niks hielp... alleeen naast je in bed accepteerde ze uiteindelijk