14 Reacties

VRIEND

5 jaar geleden

Ik ga het zelf pas rond 11 maanden aanbieden, maar zou persoonlijk kiezen voor een pure thee zonder toegevoegde dingen. Denk aan kamille en rooibos bijvoorbeeld馃槉. Verder nog niet verdiept in andere soorten thee, maar weet dat deze sowieso mogen en puur zijn.

5 jaar geleden

Ik heb speciale thee voor baby's/kinderen gekocht bij de Albert Heijn

5 jaar geleden

Ik geef eigenlijk alle soorten fruit thee die er zijn

5 jaar geleden

Mij is verteld dat rooibos de enige thee is zonder cafe茂ne 馃憤馃徏

5 jaar geleden

Ik gebruikt deze voor mijn dochter van 9 mnd

5 jaar geleden

Reactie op Aidesh

Ik gebruikt deze voor mijn dochter van 9 mnd
Klopt, ik deze dus ook..

5 jaar geleden

Wij geven Rooibos, ik heb ook begrepen dat daar geen cafe茂ne in zit 馃槉 en ze vindt het heerlijk haha

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op ChrissieV

Mij is verteld dat rooibos de enige thee is zonder cafe茂ne 馃憤馃徏
Kamillethee en andere kruidenthee ook niet. Het is in principe geen thee maar getrokken kruiden. Mocht je willen afwisselen馃槉. Zelf zou ik ook niet blij worden van alleen rooibos馃槄.. dit zijn de 2 die is straks rond 11 maanden ga geven en in andere kruiden moet ik mij nog verdiepen.

5 jaar geleden

Ik heb zonnatura rooibos, groene of de gewone... verder af en toe fruit fusion van pickwick...

5 jaar geleden

Ik laat heel soms gewoon muntblaadjes weken in kokendwater en dat geef ik dan nadien

5 jaar geleden

Reactie op DeniseD

Ik ga het zelf pas rond 11 maanden aanbieden, maar zou persoonlijk kiezen v ...
Benieuwd waarom vanaf 11 maanden? Ik geef zelf ook nog geen thee, maar eigenlijk meer omdat ik denk drink nog maar lekker veel borstvoeding, maar misschien is er een reden voor?

5 jaar geleden

Ik heb ook rooibos. Gewone en mango/peach. Hij vind het heerlijk!

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Mississ

Benieuwd waarom vanaf 11 maanden? Ik geef zelf ook nog geen thee, maar eige ...
Eigenlijk om dezelfde reden als jij馃槉! Geen loze vulling, dus vocht alleen moedermelk (maar kunstvoeding kan ook). Vanaf 11 maanden een beetje oefenen en daarna moet ik mij gaan verdiepen hoe we het gaan doen haha馃榿.

5 jaar geleden

Van pickwick heb je ook fruit smaakjes welke caffe茂ne vrij zijn! Die geven wij 馃槉