6 Reacties

één jaar geleden

Toegeven aan het xiek zijn, lekker heel de dag samen onder een dekentje Cory Carson en de rest kijken en volgende week opnieuw beginnen met minder tv laten kijken. Is de strijd dan mss iets moeilijker, maar het is kiezen uit twee kwaden... Lekker rustig aan doen samen! Beterschap

één jaar geleden

Gelukkig voelt je zoontje zich redelijk. Probeer alles los te laten met wat je wílde doen, en doe alleen wat je móét doen. Zoals de hond. Fijn dat dat geregeld is. Ook het eten is geregeld. Klinkt alsof je het heel goed voor elkaar hebt. En samen de hele dag tv en knuffelen = niet erg. In dit soort situaties leven we hier op brood, fruitzakjes, crackertjes en pastasaus uit de vriezer. Morgen of overmorgen voel jij je weer beter(der). En belangrijk: genoeg paracetamol voor jou en sinasprilletjes in huis halen (misschien dat een buur dat voor je kan halen). Zo voel je je sneller even 'ok' om bijv je zoontje vanavond op bed te leggen. Sterkte daar. Dit is even heel K, maar je doet het fantastisch.

één jaar geleden

Gewoon tv aan.. niet teveel vier nadenken. En thuisbezorgd brengt vast wat pasta aan huis 😉

één jaar geleden

Niet schuldig voelen. Als wij ons niet lekker voelen kijken we toch ook tv?

één jaar geleden

Niks aan te doen. Ik herken je probleem en wist ook echt niet wat ik moest doen. Inmiddels een tweede kindje rijker die echt een huilbaby is geweest. Heb daardoor veel vaker tv laten kijken dan ik had gewild maar het is écht niet anders soms. Nu denk ik als ik ziek ben: ooohh, dan kijkt hij even wat meer tv. Andere dagen geef ik niet zo makkelijk meer toe, want hij heeft het afgelopen jaar genoeg gehad haha

één jaar geleden

In nood hulp vragen. Iemand voor de boodschap of kindje even een paar uren meenemen om op te passen. Ik heb ook wel een keer kind op bed met veel speelgoed laten spelen. Zo kon ik een uur of twee even liggen