26 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben het potje afgelopen februari in het ritueel gebracht. In ochtend en avond er op. Langzaam aan ging ze er vaker op plassen waar we een groot feest van maakten als het lukte. In juni zijn we drie weken naar Spanje gegaan en daar altijd zonder luier laten lopen. Eerste drie dagen ongelukjes. Daarna vrijwel niet meer. Ze geeft het nu goed aan en mag bij ons altijd kiezen of ze op het potje wilt of op de wc. We maken er nog steeds een feestje van. Ik denk dat de periode zonder luier laten rondlopen, heel erg hielp. Voordeel was natuurlijk dat we vooral buiten leefden daar. Dus als er een ongelukje gebeurde was het niet zo vervelend.

2 jaar geleden

Ik lees overal dat kinderen eerder plassen op de wc dan poepen. Hier is het juist andersom. Als hij moet poepen roept hij 'wc', maar met plassen heeft hij het totaal nog niet door. Eerder al geprobeerd met onderbroekje onder zijn luier (voelt sneller vies), toen maakte het nog geen indruk en doordat we toen zelf een miskraam kregen even niet meer opgelet, maar wil er binnenkort weer mee starten.

2 jaar geleden

Bij ons ging het 3 dagen goed maar nu wilt hij absoluut niet meer op het potje..

2 jaar geleden

Nou die van mij is in juni 2 geworden maar vind het maar niks spannend op het potje hij zegt dan nee nee! Hij heeft wel aan als die moet poepen of heeft gepoept. Dit doet hij gerust nog in een luier.. misschien over een paar maandjes weer proberen.. maar jongens zijn vaak later ¡

2 jaar geleden

Onze zoon wil echt niet met zijn blote billen op een potje zitten. Met broe ...
Hier hetzelfde hoor!

2 jaar geleden

Ik heb gisteren deze geplaatst ben benieuwd. Was een beetje klaar met die losse wc verkleiner