5 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb ook begrepen dat het beter is om te wachten totdat ze zelf kunnen gaan zitten. Wij doen het ook wel hoor, ze vindt het zo leuk om rechtop te zitten! Maar van het cb heb ik gehoord dat je hiermee beter kunt wachten totdat ze het zelf kunnen. Geldt ook voor kinderstoel, fietszitje etc. Dus ik denk lekker op de buik, trainen die spieren en hoe eerder ze zelf kunnen gaan zitten!
5 jaar geleden
Als je hem geen hele dag laat zitten kan het geen kwaad hoor haha. Zo af en toe zitten kan ook juist goed zijn voor zijn ontwikkeling! Dan word zijn wereldje weer groter... dus lekker doen.. maar niet te lang!
En Oma's raken nogal snel in de stress haha gelukkig hebben onze kinderen nog mama's 馃ぃ
5 jaar geleden
Ik heb het ook gedaan hoor af en toe is even laten zitten en iedereen maar commentaar geven. Meneer ging uit het niets ineens zelf zitten... hups op de voetjes en naar achter ploffen super schattig 馃き nu alleen heel de tijd heen en weer rennen en zorgen dat hij niet tegen iets puntigs of de muur aan valt
5 jaar geleden
De kinderarts zei tegen mij dat ze wel af en toe in de kinderstoel mogen zitten, om te eten. Dat dit juist goed is om te oefenen. Maar idd niet de hele dag dus.