11 Reacties

5 jaar geleden

Hier precies hetzelfde bij mijn dochter van 5 weken oud, drinkt zo'n 110cc extra op een dag. Ze zit nog niet aan maximum van 1 liter per dag, dus bied het haar gewoon aan wij moeten tenslotte ook meer drinken met deze temperaturen

5 jaar geleden

Die van mij ligt de hele dag buiten in de romper en korte broek in de kinderwagen en in de schaduw natuurlijk. Dat help hier

5 jaar geleden

Hier precies het zelfde, ik kreeg het advies om af en toe 5cc water te koken dat goed te laten afkoelen en te geven. Misschien hebben jullie er iets aan :)

5 jaar geleden

Rode pukkeltjes, geen baby acne?

5 jaar geleden

Hier bv op verzoek en ben mijn kleine meid al de hele dag aan het voeden - ik neem aan dat het goed is en dat het door de hitte komt.

5 jaar geleden

Ja! Mijn dochter van 7 weken wil vandaag elke 2.5 uur voeding ipv elke 3 à 4 uur. Die rode bultjes is warmte uitslag, had mijn dochter laatst ook. Vandaag was ze gekleed in alleen een luier, dat hielp.

5 jaar geleden

Reactie op Sab444

Hier bv op verzoek en ben mijn kleine meid al de hele dag aan het voeden - ...
Hier ook 🥵🥵 mijn kleine ukkepuk is heel hangerig en voel dat die het warm heeft.. en dat die veel nasr mijn borsten wil komen ... maar de luiers zijn ok 🤷‍♀️

5 jaar geleden

Reactie op Jajsje

Hier ook 🥵🥵 mijn kleine ukkepuk is heel hangerig en voel dat die het warm ...
Ja hier luiers ook ok - morgen weer een weegmoment dus hopen dat ze goed is gegroeid en dat het dus niets te maken heeft met slecht aanliggen of te weinig melk oid :)

VRIEND

5 jaar geleden

Fijn im te horen dat jullie ook zoveel aan het voeden zijn vandaag😅. Het lijkt wel een clusterDAG haha.

5 jaar geleden

Jup, heel veel en vaak drinken ook hier. Die vlekjes zijn warmtevlekjes waarschijnlijk.