12 Reacties
2 jaar geleden
Wat vervelend zeg! Onze zoon heeft afgelopen week last gehad van zachte ontlasting en diarree. Op de opvang gaven ze aan dat er een virus heerst… Misschien dat jouw kindje ook een virusje te pakken heeft? Hier is het na een een aantal dagen weer over gegaan, we hebben voor de koorts paracetamol gegeven en omdat hij veel minder wilde eten extra melk en sws meer water aanbieden tegen uitdroging. Hopelijk is het gauw voorbij!
2 jaar geleden
Reactie op estelerr_
Wat vervelend zeg! Onze zoon heeft afgelopen week last gehad van zachte ont ...
Jaa pff ik denk dus ook een virus… 🦠 hij drinkt voor de rest goed, maar het is ook echt 1 op na andere soorten virus, we zijn net de hand voet en mond ziekte voorbij (bijna) en nu deze buikgriep erbij 😢 lijkt alsof het noooit ophoudt ik blijf ermee bezig
2 jaar geleden
Reactie op ash93
Ohh echt vervelend ja! Er heersen inderdaad weer heel wat virusjes, maar on ...
Jaa ik denk dus ook kiezen of tandjes… maar gaat bij hem echt langzaam… hopelijk zijn die kiezen ook snel doorheen , baby’s moeten veel meemaken zeg! & dankjewel 🙏
Hoe lang duurt het ongeveer voordat deze spuit luiers klaar zijn met doorkomende tanden of kiezen?
2 jaar geleden
Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂
Het heerst heel erg ik denk een vorm van buikgriep ons zoontje heeft 2,5 we ...
Ahww wat sneu voor je zoontje ook inderdaad, is hij inmiddels weer opgeknapt? Jaa ik Lees ook echt dat dit heerst pfff zo zielig voor ze😢🦠 ah dankjewel voor de tip probiotica ga ik even opzoeken dankjewel!
2 jaar geleden
Reactie op BabyNdpregs
Ahww wat sneu voor je zoontje ook inderdaad, is hij inmiddels weer opgeknap ...
Nou hij kreeg er ook nog een flinke verkoudheid en oor ontsteking bij en nu is hij nog aan het hoesten en snotteren dus het is even alles in eens 🥺
Maar geen diaree meer gelukkig!
Wij hadden deze gehaald maar er zijn er zijn zoveel soorten.
Hopelijk knapt jullie zoontje ook snel op!
2 jaar geleden
Onze dochter heeft dat ook gehad. Een week lang🙈😅 de eerste dagen waren heel erg.. op 1 dag had ze 5x ontlasting in 1 uur🙈 lichte verhoging, onderkant helemaal rood en open. Was een pittige week. Haar kies kwam door, waarschijnlijk was dat de oorzaak. Weet niet of jij al iets ziet of voeld kwa kiezen/tanden? Want dat kan ook de oorzaak zijn en anders is het een virus.
2 jaar geleden
Reactie op Mieky
Onze dochter heeft dat ook gehad. Een week lang🙈😅 de eerste dagen waren h ...
Jaa klopt! Hij kwijlt ook veel zit best wel veel aan zijn tanden 😢 ik denk ook dus de kiezen 😩 ook zoveel spuit luiers op een dag … het stopt niet