7 Reacties

5 jaar geleden

Zou best kunnen! Ook mijn eerste zwangerschap en vorige week met 14+3 ongeveer voelde ik ook wat. De verloskundige gaf gisteren aan dat dat heel goed mogelijk is.
Ik ben nu ook zwanger van een eerst en voelde ons zoontje al op de 10de week ik geloofde het zelf niet dat dit ons kleintje was. De gyneacoloog gaf mij al snel bevestiging dat dit allemaal afhangt van de ligging van je baarmoeder en hoe dicht je baarmoeder tegen je buik aanligt. Die vertelde dus dat dit perfect kan.. het waren wel eerder plopjes en alsof iemand langs binnen kietelde maar het was dus wel degelijk ons kleintje. Dan heb ik tot vorige week lang niks gevoeld en nu is hij er volop.

5 jaar geleden

Ik ben vandaag precies 15 weken zwanger van mijn eerste en heb ookal een paar keer het kindje gevoeld. Ze zeggen dat je bij de eerste zwangerschap het vaak pas bij de 20 weken of later duidelijk voelt, omdat je bij je eerste niet goed weet wat je precies moet voelen. Maar dit gevoel heb ik nog nooit gehad in mijn buik, dus dan lijkt het me duidelijk dat het mijn kindje is die lekker aan het bewegen is haha.

5 jaar geleden

Zou kunnen hoor! Ik ben zwanger van de eerste en voel al sinds 12 weken wat kriebelen, ploppen. Nu ben ik 17 weken en voel ik het overduidelijk soort van duwen/ “schoppen”

5 jaar geleden

Hoezo zou dat te vroeg zijn? Het verschilt echt per vrouw en per zwangerschap! Hier was het 14w,22w en 14w 😉

5 jaar geleden

Ik voel me onzeker. Ik ben 19 weken. En ik herken nog steeds niks. En voel haar denk ok ook nog niet? Is dat normaal ? Ik weet ool niet wat ik moet voelen

5 jaar geleden

Reactie op Twentenaar

Ik voel me onzeker. Ik ben 19 weken. En ik herken nog steeds niks. En voel ...
Volgens mijn VK heel normaal. Ik ben nu bijna 16 weken en voel ook niks. Bij de laatste controle heeft ze precies laten zien hoe mijn baarmoeder ligt en waar ik dus op gevoel zou kunnen letten. Alle gevoel daarbuiten zijn mn darmen, maar tot nu toe voel ik enkel die rommelen haha. Ze zei wel dat het bij sommige vrouwen pas rond 22 weken voelbaar is en dat ik me tot die tijd niet druk mag maken.