10 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb het absoluut niet zo erg als jij, maar ik merk ook dat mijn symptomen opnieuw keihard terugkomen. Tussen week 9 en 14 viel het heel goed mee. Sinds week 14 terug enorm pijnlijke borsten en sinds week 15 weer elke dag misselijk 馃槪. Ik dacht dat dit in het tweede trimester net omgekeerd zou zijn. Ik zou contact opnemen met de dokter. Zelf heb ik Navalit gekregen tegen misselijkheid, heb je dit al geprobeerd? Veel sterkte!

5 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde. Afgelopen 2 dagen gongen harstikke goed tot vandaag in de ochtend. 3 keer achter elkaar overgegeven en denk zo in de avond weer, want voel mij ook beroerd.

5 jaar geleden

Kan het ook een buikgriepje zijn ipv dat het met de zwangerschap te maken heeft? Heb je ook nog andere klachten?

5 jaar geleden

Op het moment ben ik niet zo misselijk als het eerste trimester, maar vanmorgen wel weer volle bak aan het overgeven geweest misselijkheid trok wel weer weg in de middag.馃槥

5 jaar geleden

Ik zou ff de huisarts bellen, want dat kan niet goed zijn....

5 jaar geleden

Kan je niet gewoon ziek zijn? Vorige zwangerschap ook een x een weekend gehad nadat het Eigelijk al beter ging en daarna nooit meer. Denk dat ik toen ook gewoon ziek was.

5 jaar geleden

Bedankt voor de reacties. Ik vraag me nu ook af of het inderdaad geen buikgriep is. Mijn man kwam vanavond ook thuis met buikpijn en misselijkheid+overgeven. Ik voel me sinds een uur of 8 wel iets fitter. Hopelijk is het morgen over! Voelde me echt radeloos vanmiddag, wist niet waar ik het zoeken moest

5 jaar geleden

Ik ben de hele dag misselijk en wordt er al gek van. Bij jou is het vele malen erger, zo vervelend! Een vriendin had me een armbandje aangeraden tegen misselijkheid te koop bij Hema/Etos. Bij haar had het echt geholpen maar ik heb het nog noet geprobeerd. Sterkte in ieder geval馃グ

5 jaar geleden

Als het geen griep is zou je het HG syndroom kunnen hebben. Ik heb hier ook mee te maken en het is echt super kloten.. heb ook een ziekenhuis opname gehad . Bij mij werd het na de 10e week ook erger en ik ben nu 16 weken zwanger maar ik kan niet zonder mijn zetpillen emfasane en primperan. Voor het maagzuur heb ik omeprazol en rennies. Hopelijk was het een griep en valt het allemaal mee voor je :) !