7 Reacties

2 jaar geleden

Je zegt: ze loopt een beetje los. Dus ze is in mijn ogen op dit moment vol in ontwikkeling om te gaan lopen. Dit kost je kindje waarschijnlijk veel energie. Daarom is je kindje misschien wat rustiger nu. Onze kleine heeft ook vaak fases dat ie het liefst aan mij vastgeplakt zit heel de dag. Dit gedrag herken ik vaak wanneer hij door een ontwikkeling heen gaat inderdaad. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor. Komt wel goed! En wat een lieve foto!!

2 jaar geleden

Reactie op HeeHallo_1994

Je zegt: ze loopt een beetje los. Dus ze is in mijn ogen op dit moment vol ...
Dankjewel voor de geruststelling 馃槉

2 jaar geleden

Nou lijkt mij niks om je zorgen over te maken hoor 馃槉 die van ons moet niks weten van rustig zitten en knuffel dus ik ben jaloers! ;) (loopt ook nog niet)

2 jaar geleden

Reactie op Livia 馃懚

Nou lijkt mij niks om je zorgen over te maken hoor 馃槉 die van ons moet niks ...
Zo was die van ons ook haha. Echt geen tijd om te knuffelen. En nu ineens zwaan kleef aan.

2 jaar geleden

Mijn zoontje loopt sinds een 2 weken los en is inderdaad soms uit het niets heel rustig. En ligt dan soms plotseling helemaal plat op de grond midden in zijn spel of na een beetje lopen. Ik denk zelf dat het lopen hem heel veel moeite kost en hij even rust nodig heeft. Als ik zelf op de bank lig kimt hij soms ook ineens naast me liggen. Dit loopt hij meerdere keren op een lag. Ik denk dat het niets is om je zorgen over te maken.

2 jaar geleden

Of het is een vooraankondiging van sprong 10, die is nu hij ons gestart en onze kleine man heeft veel meer behoefte aan nabijheid en op schoot zitten en samen een boekje lezen of even tv kijken

2 jaar geleden

Wat een lieve foto! Ik herken wat je bedoelt. Ons meisje doet dit nu ook ineens. Ze kon eerder niet lang rustig tegen ons aan zitten, maar kruipt nu ineens op schoot, komt knuffelen en valt zelfs op mij in slaap(!). Ik denk dat het bij de ontwikkeling hoort. Ik vind het eigenlijk wel fijn. Alsof ze beter snapt hoe de wereld in elkaar zit 鈽猴笍