23 Reacties

4 jaar geleden

Jaa heb ik ook gehad. Ik was misselijk tot ongeveer 13 week en toen begon het weer rond de 16/17 week 😔

4 jaar geleden

Ik ben tot nu toe elke dag misselijk en ben 18+2. Bij mij is het zo zodra ik iets vies ruik of mijn maag leeg is ik direct begin over te geven. Mij helpt het om te eten.. verder niet iedereen raakt de misselijkheid kwijt en als je je echt zorgen maakt zou ik de VK bellen. Blijft toch de persoon die je het meest kan kalmeren.

4 jaar geleden

Ik heb tot 15 weken over gegeven en opeens nu met 18.weken weer een dag. Pak even goed je rust is mij advies. Sterkte

4 jaar geleden

Ik ben ook met vlagen weer misselijk (16+3), niet de hele dag maar vaak na maaltijden! En ik ben heel gevoelig voor vieze geurtjes. Doe lekker rustig aan ❤

4 jaar geleden

Had ik gisteren ineens ook weer last van.

4 jaar geleden

Reactie op Ikke1981

Had ik gisteren ineens ook weer last van.
16 weken ook

4 jaar geleden

Same over here, ook met 16 weken 🙋🏼‍♀️

4 jaar geleden

Helaas heb ik er sinds 16 weken ook weer meerdere dagen per week last van. Vaak wel als ik moe ben/slecht geslapen heb.

4 jaar geleden

De baarmoeder komt ook meer omhoog dus het zou best kunnen dat alles aan de kant geschoven wordt om plaats te maken voor de baby. Waaronder dus je maag waardoor je weer wat gevoeliger wordt voor misselijkheid. Bij mij vallen zware en vette maaltijden vaak niet goed, dan wordt ik best misselijk.

4 jaar geleden

Ik vanaf 6 weken misselijk en overgeven, en ben nu 17 weken😒 ik zou willen dat het een paar weken weg is.

4 jaar geleden

Geruststellend om te horen dat het bij anderen ook terug is gekomen. En een beetje jammer, ik dacht dat ik geluk had en er klaar mee was 😂. Ik werd eerst misselijk als ik veel (water) dronk bij het eten, tomatensaus en vet eten. Ik heb vorige week weer tomatensaus geheten (dat viel goed), maar stop daar voor de zekerheid maar weer mee 😝.

4 jaar geleden

Ik moet ook af en toe overgeven! Maar ik merk dat als ik 's ochtends bijv meteen iets eet zodra ik wakker ben, het niet gebeurd! Dus voor mij helpt het om echt om t uur iets te eten want anders neemt de misselijkheid het over en ga ik overgeven

4 jaar geleden

Ik ben bijna 18 weken nu en nog steeds regelmatig misselijk. Niet meer zo erg als het begin (nooit hoeven overgeven gelukkig), maar met name ‘s avonds na het eten of als ik te lang niks eet. Hier ook al vanaf week 5.. had het niet zo erg bij mijn eerste zwangerschap. Maarja gelukkig dus niet met overgeven en kan wel weet eten waar ik zin in heb.

4 jaar geleden

Ik ben veel misselijk geweest en overgegeven van week 7 tot en met week 13 ongeveer. Daarna ging het goed, met nog wel een half tabletje Emefasene. Deze week een dag een kwart tabletje genomen en hing gelijk weer boven de wc...

4 jaar geleden

Ik ben rond dezelfde tijd als jou ook ineens weer heel misselijk geweest. En daarnaast ook veel hoofdpijn. Na een weekje was het weer weg

4 jaar geleden

Ik ben 19 weken en af en toe nog overgeven en misselijk 🥴

4 jaar geleden

19 weken en nog steeds wel eens misselijk! 😂

4 jaar geleden

Probeer even mentos.. bij mij 1e trimester hielp mentos niet maar 2e trimester wel nu.. k ben ook ineens weer misselijk (bijna 17 weken)

4 jaar geleden

Ik was van 6 tot 13 weken misselijk met spugen, in week 18 moest ik ineens weer spugen. Nu in week 19 heb ik gelukkig weer nergens last van

4 jaar geleden

Tot week 16 echt veel misselijk geweest. Nu 20 weken en vandaag opeens weer spugen.... kon daarna wel direct weer eten dus voel me opzich wel weer goed.