Hier jungle thema voor mijn zoontje, zo'n doek laten maken en heeeel veel ballonnen en slingers besteld 🤩 Voor de opvang trakteren wij bellenblaas met een label zoals bovenstaande afbeelding met een koekje erbij😊 Voor de uitnodiging van zijn verjaardag gaan we binnenkort nog een cake smash foto maken.🎈🎈🎈
Ons zoontje is afgelopen weekend 1 geworden (10 weken te vroeg geboren). Ook wij hadden jungle thema. Ballonnen en vlaggetjes in groentinten. Leeuwentaart besteld bij de Hema.
Dag erna gevierd met de vriendengroep en hadden we cupcakes met foto van hem erop.
Vandaag kdv getrakteerd op knijpfruit en de voor de juffen een doos celebrations.
Was een geslaagd feestje. Hij moet er nog steeds van bijkomen 😴
Wij doen hier de ‘wild one’. Jungle thema!
Te leuk om alles bij elkaar te zoeken (man is er minder blij mee haha, postbode staat hier de laatste tijd vrij vaak aan de deur 😂)
Hier wordt de thema luchtballon en wolkjes.
Heb vanaf zijn geboorte al een aantal dingen voor hem met luchtballon en wolkjes laten doen, lijkt me heel leuk om het ook op zijn verjaardag te doen.
Ook zijn cakesmash/verjaardags shoot wordt als thema luchtballon😏😛
Wij gaan ook voor een jungle taart en cupcakes en misschien nog wat ballonnen. We hebben vrienden uitgenodigd vanaf een uurtje of 3. De volgende dag doen we het voor familie sochtends.
Wij hebben een nijntje thema. Qua tijd en planning… ik hoop t buiten in de tuin te kunnen vieren, dat maakt het gevoelsmatig minder druk. Houden het klein met opa’s en oma’s, ooms en tantes en een paar goede vrienden die ook kindjes hebben. Dacht van 15:00-18:00? Dan heeft hij zijn middagslaapje net gehad en kan hij avondeten en ontprikkelen en dan op bedje.
Pfff ik ben er wel mee bezig in mijn hoofd.. maar er komt nog weinig uit mijn handen.. 😂🙃 Ik moet ook nog iets verzinnen om als traktatie te geven op het KDV haha. Ik vind het echt niet gemakkelijk 😂🙈
Ons zoontje word 30 juni 1, en bij is het normaal dat dat “groot” gevierd word haha. Met veel eten, drinken en gezelligheid! Wij hebben een zaaltje van een eetcafé gehuurd, van 3 tot 6. En gaan het zelf even leuk versieren, denk dat we een jungle thema gaan aanhouden 🦧🌿!