31 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op DWB

Ons zoontje word 30 juni 1, en bij is het normaal dat dat “groot” gevierd w ...
Zelfde hier! Wij hebben van 14:00 uur tot 16:00 uur gereserveerd bij een pannenkoekenhuis bij ons in de buurt. Drankjes, borrelen en alle kids spelen!

2 jaar geleden

Reactie op L202021

Zelfde hier! Wij hebben van 14:00 uur tot 16:00 uur gereserveerd bij een pa ...
Haha jaaa top dit! 🥳🥳

2 jaar geleden

Ik wil voor een “roze” jungle thema gaan. Dit omdat er ook dieren op haar geboorte kaartje stonden en oud roze is. En dan in de tuin van 13:00-17:00. Sta tafels met roze tafelrokken en onder de luifel een roze geklede tafel met een candy en notenbar met kleine snoepschepjes zodat iedereen hun eigen bakje kan vullen. Het liefste zou ik ook decorstukken in de tuin zetten zoals een giraffe enzo, maar die ben ik nog niet tegenkomen om te huren.

2 jaar geleden

Wij doen het van 15:00 tot na het avondeten (bbq), precies de goede tijd voor haar. Een stuk of 20 mensen inclusief kinderen, geen mensen die ze niet kent.

2 jaar geleden

Wij hebben een 16mtr lange tuin dus we vieren het is onze tuin! Geen thema, gewoon een hema taart van 30pers en ons zoontje krijgt een simpel taartje met slagroom en wat fruit er op die gemaakt wordt door mijn zusje. Wij vieren het van 15 tot 18 uur. En dan voor gelijk iedereen, 1 dag is genoeg voor hem (en ons 🤪). Op de uitnodiging staat zijn cadeaulijstje dus we gaan zien wie zich er aan houdt 😂

2 jaar geleden

Reactie op Nanda8

Wij hebben een 16mtr lange tuin dus we vieren het is onze tuin! Geen thema, ...
Haha hier precies hetzelfde.. het lijkt soms wel alsof het alleen maar gekker en groter moet. Met grote dure taarten en thema's, alsof die kleine daar iets van merkt. Dus wij ook gewoon een lekkere hema (foto) slagroom taart, lekker in de tuin en geen thema 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Baby1986

Haha hier precies hetzelfde.. het lijkt soms wel alsof het alleen maar gekk ...
Ik ben alleen nog op zoek naar een klein taartje die ze mag mishandelen 😅

2 jaar geleden

Reactie op Baby1986

Haha hier precies hetzelfde.. het lijkt soms wel alsof het alleen maar gekk ...
Nou idd! Voel me bijna schuldig dat wij t simpel houden 😅 Hij krijgt er toch nog niks van mee, vindt het uitpakken waarschijnlijk leuker dan de cadeau's zelf hahah. Dan doe ik het liever als hij bijv. 4 is en dat hij zelf kan aangeven of hij een thema wilt oid. Ieder zo zijn ding hoor! No offence 😊 Ik wilde niet een grote taart (of er voor betalen, aangezien hij niet echt opgegeten gaat worden) voor hem om te mishandelen, dus mijn zusje maakt er gewoon 1 met biscuit bodem, slagroom erop en wat fruit. Het is dat ik er zelf geen tijd voor heb om te maken 😂

2 jaar geleden

Wij zijn normaal van het simpele maar doen nu juist een thema feestje haha. We hebben hiervoor nog helemaal niks gedaan of gevierd zoals een gender reveal, babyshower, kraamfeest, 100 dagen feest of wat er allemaal mag zijn. Dus doen we dit nu idd meer voor de familie dan voor haar. Anders hadden we het super simpel gehouden. Maar gelukkig niet hele groots ofzo

2 jaar geleden

Reactie op XilianRose

Wij zijn normaal van het simpele maar doen nu juist een thema feestje haha. ...
Ohja helemaal vergeten erbij te zeggen! Ons thema is Sweet One dus vrij makkelijk qua versiering ed

2 jaar geleden

Hier geen thema, geen taart voor de kleine maar gewoon een boterham. En taart voor de volwassenen. Alleen wat familie want wij vieren eigenlijk met vrienden onderling de verjaardag van de kinderen niet💁‍♀️