5 Reacties

één jaar geleden

Oh jij bent nu ook niet alleen onze zoon doe dit all ook voor dat die 2 jaar werd zelfs ik ben ook radeloos ik volg ook effe mee met deze situatie

één jaar geleden

Het licht op de gang nu aan gelaten en haar deur deels open. Ze is nu rustig. Zou het bang in het donker kunnen zijn? Iets te eten, boterham of pap wil ze niet. Schone luier, dus honger of een vieze broek is uitgesloten.

één jaar geleden

Onze dochter deed dit ook rond haar verjaardag. Sindsdien knuffelen we nog eventjes 5 minuten voor het slapen gaan. Bij mijn vriend echt een 5 minuten knuffelen. Bij mij is het gewoon nog even kletsen. Dan leg ik haar ik bed en leg mijn hand op haar buik en gaan we samen ademen. Dan sta ik in haar kamer en leg ik mijn hand op mijn buik en adem hard in en uit. Zij doet dat dan na. We doen het een paar keer en dan is ze helemaal rustig.

één jaar geleden

Rond de 2 jaar is er een slaapregressie. Dit hebben wij een tijd terug ook zo'n 2 weken gehad met ons zoontje. Allemaal vechten tegen de slaap enz. Op de 1 op andere dag was het weer over

één jaar geleden

Hier is naar bed gaan nu ook een strijd, zodra we weggaan is het huilen. Dit vaker gezien tijdens slaapregressie, dus maak me er niet druk over🤣. Gaat wel weer over