15 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb vooral spierpijn in mn buik😂 meerdere?

5 jaar geleden

Ik vandaag 25.1 Elke dag moe. Moet echt smiddags een slaapje doen. Nergens energie voor. Volgende week een week vrij. Weet nu al dat er niet veel terecht komt van mijn vakantie.

5 jaar geleden

Ik ben vandaag 23.4( 2e kindje) en zit al thuis in de rust. Doorgestuurd naar het ziekenhuis van de week omdat ik al enorm veel harde buiken had zodra ik dingen ging doen. Mag nu even niet meer werken en moet het ook thuis rustig aan doen. Ook hier dus nu al moeite met alles te doen!

5 jaar geleden

Vandaag 24.4 en er zijn hooguit kleine poses geweest dat ik even mezelf kon zijn. Vooral veel pijn waardoor ik nog net niet op bedrust zit. Het voelt zeker zwaar 😅 maar goed dat die kleine door groeit alsof er niets aan de hand is.

5 jaar geleden

Ik ben vandaag ook 23 weken, en de vermoeidheid begint bij mij ook weer op te spelen.. erg vervelend :(

5 jaar geleden

Ik ook hoor, voel me moe, groot, niet mezelf.

5 jaar geleden

Vandaag 25.0.. dat hele meer energie in 2e trimester heeft mij overgeslagen. Ik kan de hele dag wel slapen. Rondje lopen = kut met bekkeninstabiliteit. Trap oplopen is hijgen als een paard en met knuffelen met man begint mn buik in de weg te zitten. Verder is het best leuk hoor 🤷 maar vandaag ff niet..

5 jaar geleden

Reactie op Daniiique

Ik ben vandaag 23.4( 2e kindje) en zit al thuis in de rust. Doorgestuurd na ...
Hoeveel last heb/had je van harde buiken? Ik heb er ook aardig veel op een dag namelijk. Moet volgende week naar VK en ben heel bang dat ik meer rust moet nemen omdat ik al niet zo heel veel doe..

5 jaar geleden

Hoeveel last heb/had je van harde buiken? Ik heb er ook aardig veel op een ...
Het begon maandag avond en in bed werd het beter maar dinsdag heb ik het de hele dag door gehad eigenlijk geen rust tussendoor en werd en letterlijk misselijk van. Mijn buik deed ook helemaal zeer. Na onderzoek in het ziekenhuis was alles goed met de baby maar moest ik echt rust nemen want voor 24 weken kunnen ze niks geven voor het geval het door zet om het af te remmen vertelde ze. Hiervoor nog maar 3x eerder even een harde buik gehad maar vanaf maandag avond is het constant aanwezig als ik wat doe

5 jaar geleden

Ik heb de afgelopen 2 weken last van erge rugpijn en onderbuikpijn. Zo erg dat ik geen houding meer kan vinden om te zitten/liggen/staan. Zal wel door het groeien zijn, buik is ook al groot. Buik voelt einde vd dag behoorlijk strak/hard aan en rond 15:00 val ik bijna in slaap 🤣 Ik werk thuis we hebben mijn werkplek maar naar beneden gehaald. 100 keer de trap op en af naar zolder maakt het alleen maar erger

5 jaar geleden

Ik ben nu 24+2 vermoeidheid heb ik vooral s'avonds als ik thuis kom en gegeten heb en dan rustig op de bank plof dan stort ik in zeg maar. Het vervelende wat ik nu heb ik Bekkeninstabiliteit dat is echt geen pretje. Continue pijn en last. Kan niet te lang achter elkaar staan dus moet het afwisselen met zitten en dat is nog al lastig met mijn werk (werk in het magazijn).

5 jaar geleden

Pfff ik begin het ook nu al zwaar te krijgen! Ben 22,5 week en heb vooral ook spierpijn aan mijn buik. Lig er s nachts wakker van en kan na 3:00 geen fijne slaaphouding meer vinden. Ik heb me net een buikband besteld op bol. Hopelijk gaat dat helpen! 🙏🏼

5 jaar geleden

Reactie op Macscott

Pfff ik begin het ook nu al zwaar te krijgen! Ben 22,5 week en heb vooral o ...
Slaap je ook al met een voedingskussen? Dat doe ik elke nacht en slaap heerlijk! Misschien helpt het jou ook?

5 jaar geleden

Ohhh ik dacht dat ik me aanstelde 😭🙈 ja hier ook! Onwijs moe, veel harde buiken en op vrijdagavond kan ik amper lopen door de pijn in mijn rug .. Gelukkig slaap ik 's nachts *afkloppen* gewoon heel goed en val als een blok in slaap, maar jeetje wat een vermoeidheid 🙈

5 jaar geleden

Ja hier bijna 23 weken en sinds 2 weken zulke enorme groeispurten. Slaap bijna niet dus uitrusten wordt lastig ondanks zon enorm kussen, het liggen op de linkerzij vind k echt alles behalve relaxed. En een beetje klussen in huis is dan gelijk de rest vd dag bilspierpijn en moe. Merk ook nog geen enorme energie momenten dus pas mijn agenda en afspraken daar op aan. Al ben ik zooooo blij met die lente achtige weer, daar kom ik weer een beetje van tot leven. En al die bewegingen/plopjes die ik nu voel zijn ook raar waardoor ik soms meer een weeeig gevoel heb dus moet er wel aan wennen deze weken hoe hard het gaat.