7 Reacties
5 jaar geleden
Had dit ook! Mijn verloskundige zei dat het kwam doordat wanneer je in bed ligt op je rug, je baarmoeder op een grote ader ligt waardoor die een beetje gekneld gaat zitten en minder bloed doorstroomde, waardoor je lichaam dus weer extra hard moet werken, kreeg het advies om op links te gaan liggen voor betere doorstroming en wat lichts te gaan eten voor bed, merk nu wel echt dat wanneer ik op links lig, veeeel minder last heb van brandend maagzuur en misselijkheid dan wanneer ik op rug/rechts lig... Hopelijk heb je er ook wat aan 馃
5 jaar geleden
Hi! Ik ben verder niet misselijk maar nu bijna 27 weken en extreem duizelig, meer mensen hier last van ?
Ik slaap zoals ik dan weet continu op mijn zij snachts en het is ook niet bij te snel opstaan of iets. Het komt en gaat gewoon opeens, gisteren ben ik zelfs al tegen een muur aangelopen 馃槪.
Heb al vele dingen geprobeerd maar niets lijkt te helpen. Lees overal wel dat dit "normaal" is en niets zorgwekkends maar vraag me af of er meer mensen dit hebben?
5 jaar geleden
Ik ben ook nu 28 weken, vandaag al de hele dag buikpijn, misselijk. Zelfs een extra dutje gedaan. Heb t al een paar dagen..
5 jaar geleden
ik heb precies hetzelfde..buikgriep ook al afgeschreven het hoort toch echt bij de zwangerschap ik ben 26+4 vandaag en word snachts wakker van ( menstruatie krampjes ) vaak moet ik dan naar de wc omdat ik steeds denk dat mn blaas vol zit ik kan dan ook niet meer slapen en dat kan zo tot 6 a 7 uur duren en dan ga ik pas weer opbed ik ben ook echt kapot sochtends loop ik ook nog over te geven ( hg zwangerschap )馃檮