9 Reacties

5 jaar geleden

Ik wil je niet ongerust maken, maar mijn wee毛n begonnen ook met zeurende menstruatiepijn. Had helemaal niet in de gaten dat het al begonnen was, kwam er pas in het ziekenhuis achter toen ik een ctg kreeg. Ik zou toch erop aandringen om het even te laten controleren. Beter een keer teveel dan te weinig. Helemaal in combinatie met wat bloedverlies. Succes en ik duim voor je. 馃檹

5 jaar geleden

Als je nog steeds na het telefoontje niet gerustgesteld bent, nog eens bellen!

5 jaar geleden

Zou zoals al is gezegd ook zeker aandringen om langs te gaan bij je Vk

5 jaar geleden

Jep hier! Al 3 a 4 weken van die krampen en elke x bloedverlies. Eerst zei mn verloskundige dat ik een warmtezak op mn buik moest leggen of warm douchen en als het aanhield nogmaals bellen. Ze stuurde me echter daarna wel door naar het ziekenhuis voor een ctg, echo en onderzoek. Het kan blaasontsteking zijn namelijk, maar ook dat je baarmoedermond verkort raakt of de wee毛n begonnen zijn. Ik zou even aankijken of het weggaat met de paracetamol en een kruik oid en anders gewoon blijven bellen. Mijn vk zei dat bloed in deze fase van de zwangerschap eigenlijk altijd adertjes zijn die zijn gesprongen door het een of ander..

5 jaar geleden

Ik heb inderdaad nog een keer gebeld en gelukkig kwam de verloskundige bij ons thuis langs. Het hartje was goed te horen, m'n buik was niet hard, de baby lag goed en m'n bloeddruk was ook goed. Hele geruststelling! Waarschijnlijk ben ik de afgelopen dagen iets te druk geweest en is er een bloedvaatje geknapt. Nu even lekker rustig aan doen 鈽猴笍

5 jaar geleden

Reactie op PlantaardigMeisje

Ik heb inderdaad nog een keer gebeld en gelukkig kwam de verloskundige bij ...
Fijn dat je gerustgesteld bent meid! Nu maar even pas op de plaats nemen inderdaad 馃憤馃槉

5 jaar geleden

Reactie op Mama Aapie

Als je nog steeds na het telefoontje niet gerustgesteld bent, nog eens bell ...
Ik zou ook gewoon nog een keer bellen als je zorgen maakt, vertrouw op je eigen gevoel!

5 jaar geleden

Reactie op PlantaardigMeisje

Ik heb inderdaad nog een keer gebeld en gelukkig kwam de verloskundige bij ...
Gelukkig!!