10 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb het zelf ook. Sinds kort kan ik een stuk minder eten (nm in de avond) en heb ik s nachts last van brandend maagzuur. Ik ging er eigenlijk vanuit dat het kwam omdat je baarmoeder je maag inmiddels al een beetje 'wegdrukt'. Maar kan het fout hebben. Als je je echt ziekig voelt zou ik voor de zekerheid even de verloskundige bellen.

5 jaar geleden

Ik heb ook maagzuur en bij mij komt het doordat ons meisje groter wordt en tegen m'n maag aan groeit. Ik heb nu antagel van de huisarts en dat helpt mij wel heel erg in combinatie met rennies

5 jaar geleden

Hier ook sinds 27 weken misselijk, vooral in de namiddag en savonds. 馃槚 Eten gaat weer beroerd savonds dus dan maar weer smiddags aan de wraps en maaltijdsalades.. Ik verwacht dat dit de komende 12 weken weer is wat het is..

5 jaar geleden

Blij toe dat ik niet de enige ben.. bel voor de zekerheid wel morgen nog even de VK. Maagzuur en misselijkheid en darmen van slag. Wat een drama zeg.

5 jaar geleden

Hier ook vanaf 27 weken misselijk, moe, slap. Heel mn lijf roept stopt en werkt niet meer mee. Voel me vreselijk het grootste deel van de dag. Welkom in het laatste trimester denk ik dan... Ben blij als de kleine er eindelijk is.

5 jaar geleden

Ik heb dit ook sinds week 24...inclusief overgeven terwijl ik dit eerder nog niet had. Ik ben tips tegen maagzuur gaan volgen en het helpt wel ietsjes...niet leuk!

5 jaar geleden

Ik sinds 27 weken ineens echt bizar moe, net als in het eerste trimester. Ook beetje misselijk constant maar denk dat, dat door de moeheid komt. Herken dit niet van m鈥檔 vorige zwangerschap 馃槄

5 jaar geleden

Ik heb het ook sinds en paar dagen. Heb vanaf 3 weker zwanger tot week 14/15 alleen maar overgegeven dus was zo blij dat dat weg was. Maar ben echt weer heel misselijk en net zo moe als het eerste trimester..

5 jaar geleden

Oh ik heb ook het idee dat er weer dingen terugkomen. Ik ben echt weer heel moe en sta weer regelmatig te kokhalzen. Gelukkig niet enorm misselijk, maar wel continu maagzuur. Dat is nieuw馃槣

5 jaar geleden

Oh ik heb ook het idee dat er weer dingen terugkomen. Ik ben echt weer heel ...
Ik ben 28 weken!