10 Reacties

één jaar geleden

1de 5 jaar 2de was niet gepland in 1 jaar

één jaar geleden

1ste 8 jaar en 2de zijn we nu al bij ronde 13. Zijn net begonnen aan ronde 3 IUI.

één jaar geleden

Hier ook lang! 1e bijna 2 jaar, gelukt met iui. Tweede hebben we nu 7 rondes gehad (via natuurlijke weg), maar ben er net achter gekomen dat mijn baarmoeder verkleefd is als gevolg van mn keizersnede. Moet daar eerst aan geopereerd worden. Dus waarschijnlijk kunnen we pas in het voorjaar starten met iui... Ik snap helemaal wat je zegt, die hoop dat mn lichaam het nu zou snappen had ik ook. Maar heb vertrouwen, misschien is een lange adem nodig maar wij komen er wel 🍀

één jaar geleden

Reactie op Linn89

Hier ook lang! 1e bijna 2 jaar, gelukt met iui. Tweede hebben we nu 7 ronde ...
Hoe kwam je er achter dat je baarmoeder verkleefd was? Zeer zeker! Geduld is een schone zaak. Maar zo gewenst haha. Vooral omdat je nu weet dat je lichaam t wel kan

één jaar geleden

Reactie op Babyjuni2021

Hoe kwam je er achter dat je baarmoeder verkleefd was? Zeer zeker! Geduld i ...
We zijn na een half jaar weer naar de fertiliteitspoli gegaan, waarbij ze voor de zekerheid de binnenkant van mn baarmoeder hebben bekeken voordat we weer zouden starten met iui. Helaas bleek het dus verkleefd... Ben dus heel blij dat ik al na een half jaar hulp heb gezocht ipv weer na een jaar! Ja hier is het ook zo gewenst, ik vind het soms wel moeilijk te verdragen dat het bij anderen zo makkelijk gaat en wij een hobbelige, lange weg moeten afleggen.. maar ik hou vertrouwen dat die 2e er komt ❤

één jaar geleden

Reactie op Linn89

We zijn na een half jaar weer naar de fertiliteitspoli gegaan, waarbij ze v ...
Zekerweten! 🍀

één jaar geleden

Reactie op Babyjuni2021

Zekerweten! 🍀
Is bij jullie de eerste uiteindelijk wel via de natuurlijke weg gekomen? En denken jullie nu na om bij ziekenhuis aan te kloppen of voorlopig nog zelf proberen?

één jaar geleden

Bij ons zoontje zwanger na 2 jaar en zwanger geworden bij de 3e iui ronde. Nu sinds de zomer weer begonnen en kunnen in maart maar de gyn om te bespreken wat de mogelijkheden zijn. Had gehoopt dat het zelf zou lukken en misschien dat het nog gaat lukken.

één jaar geleden

Reactie op Linn89

Is bij jullie de eerste uiteindelijk wel via de natuurlijke weg gekomen? En ...
Ja bij ons was t uiteindelijk natuurlijk gelukt! Daarom zou ik nu zelf niet zo snel aan dokters denken. Maar miss evengoed een optie ja..

één jaar geleden

Bij mijn zoontje duurde het een jaar. Voor een tweede was ronde 5 raak, maar dat is helaas een miskraam geworden