26 Reacties

4 jaar geleden

Een vriendin van mij is bij bellysisters geweest! Heel mooi

4 jaar geleden

Ik ga bij Bellyprint in Arnhem. Heb een afspraak staan voor 19 april. Heel veel keuze in wat er allemaal mogelijk is 😊

4 jaar geleden

Ik heb een afspraak gemaakt bij de bellysisters in Alkmaar!

4 jaar geleden

Idd qua prijs en afstand leek mij 3dmoments het beste, zelf nog geen ervaring mee. Wel aan het overwegen. Begreep dat je bij anderen extra moet betalen als je met je armen handen erbij wilt en bij 3dmoments dus niet. K lees ook even mee👀

4 jaar geleden

Ik heb een afspraak bij Gravida! Zin in🥰

4 jaar geleden

Ik ga naar little big memories in Breda , scheelt nog meer met die andere in Breda. Laat daar na de geboorte ook de hand en voet afdrukken doen bij de baby’s . https://www.littlebigmemories.nl/3d-zwangerschapsbeeldje

4 jaar geleden

Reactie op Mandyvantol

Ik heb een afspraak gemaakt bij de bellysisters in Alkmaar!
Ik ook alleen dan in hoorn. Ben zo benieuwd. Met hoeveel weken ga jij?

4 jaar geleden

Ik kom zelf uit Arnhem maar ga ook naar bellysisters in Alkmaar, vind dat ze mooie beeldjes keuze hebben!

4 jaar geleden

Ik kom uit Groningen en ga met 34 weken een afdruk bij de bellysisters in Alkmaar laten maken 🤗

4 jaar geleden

Ik heb een afspraak bij buikbeeld in Rosmalen gemaakt, iemand daar ervaringen mee?
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Ik heb zaterdag een afspraak bij the belly sisters 💖

4 jaar geleden

Vandaag had ik een afspraak bij 3D design & print Sloot in Zoutkamp. Het stel had veel verschillende keuzes en de prijzen vielen enorm mee als ik het met andere bedrijven vergelijk. Prima sfeer en denken goed mee met wat je wilt.

4 jaar geleden

Ik heb voor a.s. maandag een afspraak staan bij 3dmoments in breda! Ik zal na afloop mijn ervaring delen 😃

4 jaar geleden

Ik ben bij gravida geweest. Voor massief brons gekozen en dat is best prijzig maar ik vond de brons mix, kunststof en hout toch in het niet vallen bij massief brons. Nu nog 10 weken wachten op het beeldje

4 jaar geleden

Ik heb morgen bij BellyPrint in Venhuizen. Ben benieuwd!

4 jaar geleden

Hartstikke leuk! Hier ook gedaan vorige week.. ik was toen 33+2 weken zwanger. Nu nog wachten op het beeldje. Ben geweest bij Bellysisters in Alkmaar. Stelde je erg op je gemak. Het scannen is echt zo gebeurd ook. Fijne uitleg rondom de beeldjes en de verschillen daar tussen.

4 jaar geleden

Reactie op coco89

Ik heb voor a.s. maandag een afspraak staan bij 3dmoments in breda! Ik zal ...
Ja super leuk. Ik ga 2e pinksterdag daarheen. Heel benieuwd naar je ervaring.

4 jaar geleden

Vanochtend bij Bellyprint geweest in Venhuizen. Supervriendelijke dame, heel relaxte afspraak, nam fijn de tijd onder genot van een kopje thee en stukje chocolade. Rustig de tijd gekregen alle materialen te voelen en bekijken. Adviseerde in houding enz. Tot nu toe positief! Nu 8-12 weken wachten 😂

4 jaar geleden

Ik ben vandaag geweest bij de 3D bar in Amsterdam! Hele lieve meid, voelde mij zeer op m'n gemak! Aanrader!💕

4 jaar geleden

Reactie op coco89

Ik heb voor a.s. maandag een afspraak staan bij 3dmoments in breda! Ik zal ...
Het was een leuke ervaring! Lieve vrouw, erg professioneel. Ze zit wel volgeboekt, dus als je een plekje wilt moet je snel zijn met een afspraak maken. Beeldje wordt thuisgestuurd over 6(!) weken 😳😅