8 Reacties

5 jaar geleden

Als je na de bioscoop wil gaan. Kam dat maar je moet niet alleen gaan.

5 jaar geleden

Ik ben nog niet zo zover als jij (38+3) maar ga morgen naar de andere kant van het land, mits ik me 's ochtends nog goed voel. Wel even uitgezocht welk ziekenhuis in de buurt is en de vluchtkoffer mee voor de zekerheid. Een bioscoopje in de buurt zou ik in jouw geval ook wel aandurven, film duurt vaak niet zo lang en stel je moet gaan, heb je nog tijd. Aan de andere kant, als jij je er niet fijn bij voelt, blijf je lekker thuis en komen die dingen later wel weer! 馃槉

5 jaar geleden

Neem wel zo'n matje mee, voor het geval je vliezen breken 馃檲

5 jaar geleden

Als je je goed voelt en makkelijk naar huis kan als het wel lijkt te beginnen, waarom niet? Nog even genieten lijkt me! Maar alleen doen als jij je er zelf goed bij voelt.

5 jaar geleden

Ik ga alleen samen met mijn man nog op pad. En af en toe een boodschapje doe ik alleen. Ik zit nu te twijfelen om nog uit eten te gaan nu het weer kan. Ben vandaag 40 weken

5 jaar geleden

Ik denk dat je lekker de deur uit moet ipv zitten wachten tot je baby komt. Nu kan het nog! Lekker van genieten 馃槉

5 jaar geleden

Heb nog vanalles gedaan tot aan 41 weken. Zwembad, winkelen, terrasje enzo ook omdat ik nog geen voortekenen had. Maar vooral doen waar jij je goed bij voelt. Nu blijf ik wel iets dichter bij huis (41+3)馃檲

5 jaar geleden

Ik zou het aandurven :). Blijf een beetje in mijn regio, maar ga er wel gewoon op uit.