30 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op estelerr_
Hi mama’s, hoe gaat het nu met het vroeg opstaan?
Ik had dit topic eerder moeten openen 🤣. Vrij snel nadat ik hier de vraag stelde werd het beter! Hij is meestal nog wel even om 5:30/5:45 wakker maar valt daarna zelf vrij snel weer in slaap tot 06:30/06:45
2 jaar geleden
Reactie op WRBB
Hier ook! Wat bijzonder dat meer baby's dit doen. Gaan die van jullie wel w ...
Ik liet hem meestal (als hij niet huilde uiteraard) tot 6:15/6:30 liggen. Daarna kreeg hij z’n fles en startten we de dag (met een overbruggingsdutje van Max 15 minuten tot aan z’n ‘normale’ dutje van 09:15)
2 jaar geleden
Update!
Wij hadden dus het middag dutje beperkt tot 2:15 uur en het namiddag dutje tot 30 minuten. Ze begon af en toe ineens een dut te laten vallen.
Ze word nog wel steevast rond 6:30 wakker maar daar kunnen we mee leven
2 jaar geleden
Hier ook bijna 8 maand en zelfde schema als jou. Nu aan het proberen van derde dutje weg te laten en vanmorgen sliep ze tot 6:30!
Dus:
9.45.10.45: ochtenddut
13.30-16.00: middagdut
18.45-6.30: nacht
Is wel eerste keer dat we dit probeerden 🤷🏻♀️
2 jaar geleden
Ik zou het laaste dutje weg laten. Ik had het zelfde schema en mijn zoontje werd ook om 5:30 wakker.
Na dat wij het laaste dutje hebben weg gelaten en om 18:30 na bed gaat word hij weer wakker rond 7 uur🤗.
2 jaar geleden
Reactie op Babynr2boy
Ik zou het laaste dutje weg laten. Ik had het zelfde schema en mijn zoontje ...
Hij liet het laatste dutje eigenlijk automatisch vallen. Ipv daarvan slaapt hij nu ‘s morgens en ‘s middags 1,5 uur (‘s middags soms 2 uur). Het is nu 6:00 ipv 05:30. Elk half uur is er 1 zullen we maar zeggen 😂