5 Reacties
2 jaar geleden
Hee ! Hier was dat ook vorige week van vrijdag tot maandag koorts was in t weekend 2x na Spoedpost geweest want 1e x zeide ze oorontsteking en dag erna werd de koorts nog hoger . Omdat je niet langer als 2 dagen paracetamol mag geven toen dus voor 2x naar Spoedpost geweest en kreeg ik ibuprofen drank mee voor babies. Daarna was koorts gezakt alleen nog verhoging tot de afgelopen vrijdag en hij had donderdag en vrijdag uitslag
2 jaar geleden
HA zei dat dat door de koorts kwam die uitslag , dat was normaal en had nog steeds oorontsteking. Bij de 2e x Spoedpost zei de arts dat die van ons al de 20e baby was die die had gezien met zelfde klachten die dag. Maar nu is hij weer helemaal de oude. Verschrikkelijk om te zien want het was zijn eerste keer koorts dus ik wist het ook niet meer
2 jaar geleden
Hij is trouwens 10 maanden , en wel al 6 tandjes dus denk niet dat dat verder de oorzaak was
2 jaar geleden
Bedankt voor je reactie!
Ja vind het ook echt verschrikkelijk, kind was er echt heeel ziek van! Hier zeiden ze juist, geef maar 240mg zetpillen, dus heb serieus 4 dagen lang zetpillen gegeven.. 😵💫! Hij heeft al 4 tandjes, en nummer 5 is onderweg, maar het leek me zo sterk dat ie daar 4 dagen lang hoge koorts van heeft. Hij is nog steeds erg duffig, en slaapt vandaag echt belachelijk veel. Vind dat een beetje eng, omdat het gisteren dus wel top ging..
2 jaar geleden
Reactie op DWB
Bedankt voor je reactie!
Ja vind het ook echt verschrikkelijk, kind was e ...
Ik mocht de zetpillen ook meerdere dagen achter elkaar geven hoor.
Hier ook 5 dagen 40+ gehad. Begin donderdag avond. Vrijdag ochtend even langs huisarts geweest. Dacht aan zijn oren (heeft ie al meer gedoe mee gehad) maar was niet heel duidelijk. Besloten om even af te wachten tot maandag. Hij at en dronk wel goed. Maandag terug geweest want nog steeds koorts. Toen besloten om een Ab kuur te doen. Oor zag er ontstoken uit.. en wij zouden de donderdag erop gaan vliegen. Hij was net op tijd koorts vrij en een stuk vrolijker💞. Oor lijkt helemaal goed te gaan nu.