10 Reacties
2 jaar geleden
Oh en hij doet dus nu sinds vanmiddag echt extreem hard tandknarsen wat hij normaal nooit doet ook niet een beetje….
2 jaar geleden
Reactie op Roan1991
Onze zoon heeft dit ook gehad, we mochten hier niks aan doen.
Duurde ongev ...
Ook allebei tegelijk ?
2 jaar geleden
De zesde ziekte herken ik niet op de buikfoto de uitslag die mn zoontje had was wel echt veeeeel meer dicht op elkaar.
Het kan zijn dat de uitslag op zn lijf komt door de hand voet mond ziekte. Sommige kinderen krijgen uitslag van virussen/ziektes.
Ik zou kijken wat hij wel zou willen.waterijsje bijv? Dat beetje smelt in zn mond? Koud knijpfruitje?
En morgen even overleggen met de arts wat als hij niet blijft eten/drinken. Het zal wss wel loslopen maar omdat het weekend eraan komt wel goed om alvast tips te vragen.
Geef hem zetpillen tegen de koorts en pijn dan voelt hij zich wss iets beter.
Heel pittig, sterkte!
2 jaar geleden
Reactie op Mama Aapie
De zesde ziekte herken ik niet op de buikfoto de uitslag die mn zoontje had ...
Ja op de foto ziet het er minder uit dan in het echt dit was m’n eerste foto omdat ik het stom vind om er steeds boven te hangen met camera.. hij heeft nu 2,5 water ijsje inmiddels op.. dat vind ik al veel .. maarja wat is de max als hij niet wil drinken 🤔 .. en het tandenknarsen doet hem zelf ook echt pijn maar hij blijft het doen en we snappen niet waarom
2 jaar geleden
Reactie op momoflittlenugget
Ja op de foto ziet het er minder uit dan in het echt dit was m’n eerste fot ...
Geen max! Hij moet vocht binnen krijgen! Das het belangrijkste, eten is niet zo heel erg als ze maar blijven drinken.
Je kan ook kijken of hij bijv pap of havermout wil (afgekoeld) en dan heel dun dus niet te dik dat slikken niet te moeilijk is.
En fruit pureren ook goed voor vocht! Of soep?
2 jaar geleden
Reactie op Bebe21
Ach jeetje wat een zorg! Hoe is het gegaan vannacht? En vandaag?
Bij twijf ...
Ja het is verschrikkelijk . Het is echt veel erger geworden , het is ook op zijn armen en benen gekomen en in de nek en op de oren . Het zijn nu ook echt blaren geworden op de handen en hij knarst zijn tanden kapot er zijn gewoon al stukjes af, zo zielig.