13 Reacties
2 jaar geleden
Tip hou je dochter goed in de gaten, ook ik kreeg van de huisarts te horen dat mijn zoontje de 6e kinderziekte had, uiteindelijk lagen wij in het ziekenhuis met de ziekte van Kawasaki, krijg je kindje dikke gescheurde lippen, rode ogen en erom heen, gelijk aan de bel trekken!!!
En na mij weten als ze de 6e kinderziekte heeft kan het niet jeuken 🤔 tenminste dat is mij bekend....
2 jaar geleden
Reactie op Momanddad
Tip hou je dochter goed in de gaten, ook ik kreeg van de huisarts te horen ...
Ik zal het zeker in de gaten houden. De jeuk is ook wel atypisch, maar de dochter van de huisarts had toevallig precies hetzelfde vorige week. Ik hoop dat het voor mijn meisje dan ook snel over is.
Ik hoop dat jouw zoontje weer goed is opgeknapt!
2 jaar geleden
Rode bultjes die jeuken lijken meer waterpokken. Heerst ontzettend op dit moment. Weet je zeker dat het dat niet is.
2 jaar geleden
Reactie op Maartjex93
Rode bultjes die jeuken lijken meer waterpokken. Heerst ontzettend op dit m ...
Had ik ook even gedacht, maar de bultjes leken er niet op. Het bizarre was ook vooral dat de vlekjes op haar lichaam totaal niet jeukte… vooral op haar voorhoofd had ze er last van 🤷🏼♀️.
Het blijft een beetje raar, maar gelukkig is ze weer helemaal de oude.
2 jaar geleden
Reactie op *Gaby*
Had ik ook even gedacht, maar de bultjes leken er niet op. Het bizarre was ...
Aah oke! Gelukkig is ze weer de oude! Mijn dochter zit nu midden in de waterpokken. Vandaar dat ik dat dacht.
2 jaar geleden
Reactie op *Gaby*
Wat zielig, hopelijk is jouw dochtertje ook snel weer beter. Gelukkig is ze ...
De waterpokken kwamen met heel veel.. 😭 dus hopelijk snel over. Nu vooral met zemelbadjes, koelzalf en talkpoeder in de weer. Zoveel jeuk
2 jaar geleden
Mijn dochter heeft vorige week de 6e ziekte gekregen.. schijnt te heersen. 4 dagen giga hoge koorts en pats boem koorts weg maar heeeel veel vlekjes ervoor terug 😅 maaaar ze jeuken niet? Goed in de gaten houden, smeren met verkoelende creme? Waterpokken kan een badje met havermout helpen, geen idee of dat bij alle jeuk goed is 🤔
Menthol zou ik niet doen
2 jaar geleden
Paar maanden geleden heeft onze zoon 6de ziekte gehad en ik had die blijkbaar als kind niet gehad. Dus ik heb het ook gehad. Ik voelde me een week goed, maar dan ook echt goed beroerd. Hoge koorts en vooral ontzettende hoofdpijn. Als ze dezelfde symptomen hebben als ik had, dan zijn ze er dus behoorlijk ziek van. Vooral de hoofdpijn bij die kleintjes is sneu.