31 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op H3llobaby2021
Het is niet je vraag maar toch..
Onze dochter had een tijdje dat ze weer kw ...
Hier ook geprobeerd, maar op een gegeven moment zit ze gewoon vol...
Kan moeilijk volproppen 🙃
Ze eet bijvoorbeeld ook steeds meer avondeten, maar wil daardoor amper drinken van de fles voor t slapengaan...
2 jaar geleden
Wij hebben hier ook nog 1 a 2 nachtvoedingen. Hij heeft de afgelopen weken overdag super weinig gedronken en gegeten maar de flesjes in de nacht worden helemaal leeg gedronken.
Heb laatst de nachtvoeding van 4:00 maar 150+5 aangeboden ipv 210+7. Hij had nog dorst toen zijn flesje leeg was, maar hij dronk (daardoor?) wel zijn ochtendfles goed leeg. Sindsdien drinkt hij overdag weer beter. Ben benieuwd of hij dan weer een nachtflesje laat vallen.
2 jaar geleden
Reactie op Anita 2811
Hier ook geprobeerd, maar op een gegeven moment zit ze gewoon vol...
Kan mo ...
Ja tuurlijk kan dat niet..
Wij gaven gewoon te weinig...
Maar wat betreft over het avondeten.
We laten haar nu gewoon heel vroeg eten ..
Zodat ze weer zin in de fles heeft voor het slapen..
Ze eet nu tussen 17.00-17.30 en krijgt 19.00 de laatste fles..
2 jaar geleden
Reactie op H3llobaby2021
Het is niet je vraag maar toch..
Onze dochter had een tijdje dat ze weer kw ...
Ik zie dat jouw kindje net zo oud is als de onze hihi. En precies ook met die flessen! wij zitten ook nog op 4 flessen en heb al wel een paar keer 3 flessen geprobeerd. Maar elke keer werd ie dan snachts weer wakker.. Dus dat haalt nog niks uit. Hij is ook wel vrij hongerig hoor.. Hij eet heel goed zijn fruit, brood en avondeten. En daarnaast gaan er ook nog 4 flessen in haha
2 jaar geleden
Reactie op HeeHallo_1994
Ik zie dat jouw kindje net zo oud is als de onze hihi. En precies ook met d ...
Oh wat grappig..
Ja ik vind ook dat ze veel eet 😅..
Maarja alleen maar fijn..
Morgen zijn ze alweer 9 maand! 🥳
2 jaar geleden
Reactie op H3llobaby2021
Ja tuurlijk kan dat niet..
Wij gaven gewoon te weinig...
Maar wat betreft ...
Heb ik geprobeerd, zelfs al om 16.30 uur avondeten, maar helaas... ook dan wil ze de avondfles niet..
2 jaar geleden
Papfles al geprobeerd? Laatste fles van 19.00 uur mixen met granenpap, beide meiden slapen/sliepen daar geweldig op. Vanaf 4 maanden slaapt ze door als er verder niets aan de hand is. Lekker dik mixen en het gat van een (oude) flesspeen groter knippen zodat hij niet verstopt. Geen garanties natuurlijk, maar zeker de moeite waard!
2 jaar geleden
Heyhey, ook hier wordt er een mormeltje van bijna 8,5maanden elke nacht nog wakker. Schema hier: 22u30 borstvoeding, 00u30 gewoon troosten, 4u30 borstvoeding, terug wakker rond 7u. T is maar een fase 🙃. Ik gun het haar!