17 Reacties

4 jaar geleden

Misschien handig om te testen op een blaasontsteking? Door te lang op houden kan je namelijk een blaasontsteking krijgen en problemen met je nieren. Ik ben zelf ook echt heel gevoelig voor een blaasontsteking en herken de aanhoudende pijn.

4 jaar geleden

Hey, ik herken dit gedeeltelijk. Ik wordt niet altijd wakker om te plassen en heb dan als ik wakker wordt erg buikpijn. Na het plassen is de pijn dan nog wel aanwezig maar meer op de achtergrond. De pijn zwakt gedurende de ochtend af. Heb je eerder wel eens een blaasontsteking gehad? Misschien kan dat het zijn? Sterkte

4 jaar geleden

Voor de zekerheid zou ik even laten checken of je een blaasontsteking hebt en even de verloskundige bellen. Verder herken ik het wel, na een volle blaas heb ik ook vaak even last van mn buik/banden, maar dit is niet zo erg als jij nu beschrijft.

4 jaar geleden

Reactie op Babijtje2021

Hey, ik herken dit gedeeltelijk. Ik wordt niet altijd wakker om te plassen ...
En hoelang duurt het dan voordat het afzwakt? Ik had wel verwacht dat het af zou zakken maar dit is wel heel lang nu. Ik heb nog nooit blaasontsteking gehad!

4 jaar geleden

Voor de zekerheid zou ik even laten checken of je een blaasontsteking hebt ...
Ja dat is misschien een idee! Helemaal niet over nagedacht. Wordt maandag even testen dan maar..

4 jaar geleden

Misschien handig om te testen op een blaasontsteking? Door te lang op houd ...
Ja ga ik maandag zeker even doen! Heb al eerder laten testen tijdens de zwangerschap maar toen vals alarm.

4 jaar geleden

Voor de zekerheid zou ik even laten checken of je een blaasontsteking hebt ...
Precies dit, heb het ook wel dat je banden dan zeer doen als je plast en beetje kort erna maar niet zolang als jij dat hebt!

4 jaar geleden

Reactie op Ellaflora

En hoelang duurt het dan voordat het afzwakt? Ik had wel verwacht dat het a ...
Sowieso na het plassen is het dan al een heel stuk afgenomen. Ik denk dat je na ongeveer 2 uurtjes weg is bij mij. 3 uur pijn is wel lang, ook als het niet afneemt.

4 jaar geleden

Heb even de verloskundige gebeld, die geeft inderdaad ook aan dat het kan komen doordat ik het te lang heb ingehouden. Even urine inleveren geeft zij aan, voor de zekerheid gaan we maar even doen!

4 jaar geleden

Ja heb het ook al een keer gehad. Ging ook door de grond van de pijn. Pas na iets van 2 uurtjes en nog een keer plassen trok de pijn weg

4 jaar geleden

Mochten mensen dit topic later nog lezen: ik moest langskomen in het zkh bij de huisarts. Die heeft even gecheckt en gedaan, geen blaasontsteking. Waarschijnlijk bandenpijn! Wist niet dat dat zo heftig kon zijn.

4 jaar geleden

Reactie op Ellaflora

Mochten mensen dit topic later nog lezen: ik moest langskomen in het zkh bi ...
Fijn dat er niets aan de hand is! Beterschap, rust maar even goed uit dit weekend ❤️

4 jaar geleden

Herkenbaar. Heb dit een aantal dagen achter elkaar gehad. Tegenwoordig zet ik op de helft van de nacht een wekker en ga even plassen. Sindsdien geen last meer

4 jaar geleden

Fijn dat er niets geks aan de hand is! Maar pffff hoe hou je dat vol 🤪 ben al blij als ik er ‘s nachts maar 1 keer uit hoef haha

4 jaar geleden

Ik heb dat ook. Maar als je op tijd plast dan heb je weinig last van. Vooral snachts vervelend, diepe slaap en dan voel je de buikpijn dus snel plassen hahaaj

4 jaar geleden

Dit klinkt mij bekend, ik heb al heel lang een harde buik bij het wakker worden. Komt omdat de baarmoeder heel gevoelig is en reageert op de volle blaas. Als de baby heel erg actief is heb ik het ook. Je kunt het ook krijgen als je teveel doet, dan moet je het rustiger aan gaan doen.

4 jaar geleden

Reactie op Ellaflora

Mochten mensen dit topic later nog lezen: ik moest langskomen in het zkh bi ...
Fijn dat het niks ernstigs is! Een warme kruik helpt bij mij wel erg goed moet ik zeggen!